fs1 shop almere

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

Kwou zeggen, als je een immi spatbord koop krijg je toch ook geen gehaktbal thuisgestuurt....
geo

Bericht door geo »

paull schreef:Kwou zeggen, als je een immi spatbord koop krijg je toch ook geen gehaktbal thuisgestuurt....

Als je een imi spatbord koopt en je krijgt een gehaktbal, dan ga je deze gehaktbal toch niet eerst proberen te monteren, om daarna te gaan reclameren dat hij niet past of beschadigd is. :wink:
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

geo schreef:
paull schreef:Kwou zeggen, als je een immi spatbord koop krijg je toch ook geen gehaktbal thuisgestuurt....

Als je een imi spatbord koopt en je krijgt een gehaktbal, dan ga je deze gehaktbal toch niet eerst proberen te monteren, om daarna te gaan reclameren dat hij niet past of beschadigd is. :wink:

Haha tuurlijk wel, je zegt zelf: ''Als hij niet past'' Je probeert toch eerst eens of dat ding past, ofnie ? Kweet niet of jij vanuit de verpakking kan zien dat iets goed past? Ik had ook geprobeerd om het te monteren! :wink:
nico
500km gereden
500km gereden

Bericht door nico »

ik heb zelf geen slechte evaring met Almere en heb al diverse dinge daar gekocht.

maar ik vind dat je zoiets niet mag verkopen, en als je de staat er van ziet zal ik zelf het niet moteren.

groeten uit putten :wink:
Axel

Bericht door Axel »

geo schreef:

Hier ben ik het wel met je eens Geo, ik had meteen mn geld teruggevraagd als ik dat rubber zo binnenkreeg.
geo

Bericht door geo »

Axel schreef:
geo schreef:

Hier ben ik het wel met je eens Geo, ik had meteen mn geld teruggevraagd als ik dat rubber zo binnenkreeg.

zjust daar gaat het om en deze houding had deze hele heise gespaart kunnen blijven.
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

maar als je dat rubber nodig hebt (omdat je met dit mooie weer wil rijden, en dat best gevaarlijk is zonder die rubbers), is het niet gek dat je het probeert te monteren en gebruikt totdat je de goede binnen hebt. daarna gooi je ze in de vuilnisbak. terugsturen lijkt mij nutteloos, want almere heeft er toch niks aan... kortom, ze hadden best goede mogen nasturen... dat noem je service.

en als ze er altijd zo slecht uitzien, dan mogen ze de foto op de site wel aanpassen, want het bestelde product lijkt in de verste verte niet op het geleverde...
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

nico schreef:ik heb zelf geen slechte evaring met Almere en heb al diverse dinge daar gekocht.

maar ik vind dat je zoiets niet mag verkopen, en als je de staat er van ziet zal ik zelf het niet moteren.

groeten uit putten :wink:

Dito !
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

geo schreef:
Axel schreef:
geo schreef:

zjust daar gaat het om en deze houding had deze hele heise gespaart kunnen blijven.

Ook dito !
wiebo
500km gereden
500km gereden

Bericht door wiebo »

Ik heb trouwens vele imi-spatbordjes gezien welke ik niet zou ruilen met een goede bal gehakt, maar dat terzijde...
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

jeroenvans schreef:maar als je dat rubber nodig hebt (omdat je met dit mooie weer wil rijden, en dat best gevaarlijk is zonder die rubbers), is het niet gek dat je het probeert te monteren en gebruikt totdat je de goede binnen hebt. daarna gooi je ze in de vuilnisbak. terugsturen lijkt mij nutteloos, want almere heeft er toch niks aan... kortom, ze hadden best goede mogen nasturen... dat noem je service.

en als ze er altijd zo slecht uitzien, dan mogen ze de foto op de site wel aanpassen, want het bestelde product lijkt in de verste verte niet op het geleverde...

Hier ben ik het dus mee eens idd, ik zal ook altijd proberen het te monteren!
geo

Bericht door geo »

paull schreef:
jeroenvans schreef:maar als je dat rubber nodig hebt (omdat je met dit mooie weer wil rijden, en dat best gevaarlijk is zonder die rubbers), is het niet gek dat je het probeert te monteren en gebruikt totdat je de goede binnen hebt. daarna gooi je ze in de vuilnisbak. terugsturen lijkt mij nutteloos, want almere heeft er toch niks aan... kortom, ze hadden best goede mogen nasturen... dat noem je service.

Hier ben ik het dus mee eens idd, ik zal ook altijd proberen het te monteren!

Geduld is een schone zaak, maar geduld en jeugd gaan blijkbaar tegenwoordig niet meer samen. Ik wil nu dit, en als dit nu niet kan verzorgt worden, begin ik te bleiten. Vraag maar eens aan de Mickey hoelang het geduurt heeft om de onderdelen van zijn street bijeen te krijgen.
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Onderdelen van een street vergelijken met een voetsteunrubbertje is net zoiets als appels met peren vergelijken :?
lespaultje

Bericht door lespaultje »

Je wilt niet weten hoeveel geduld ik heb :roll:

@Tom, dat klopt!

En met die voetsteunrubbers gaat het er niet om of je ze snel hebt, je verwacht gewoon dat ze iets fatsoenlijks leveren als je de foto's moet geloven, gewoon puur de service
geo

Bericht door geo »

Tombo schreef:Onderdelen van een street vergelijken met een voetsteunrubbertje is net zoiets als appels met peren vergelijken :?

Als het jou uitkomt ben je heel goed in het vergelijken van appelen met peren. :lol: :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie