fs1 shop almere
-
- 1250km gereden
geo schreef:paull schreef:Kwou zeggen, als je een immi spatbord koop krijg je toch ook geen gehaktbal thuisgestuurt....
Als je een imi spatbord koopt en je krijgt een gehaktbal, dan ga je deze gehaktbal toch niet eerst proberen te monteren, om daarna te gaan reclameren dat hij niet past of beschadigd is.
Haha tuurlijk wel, je zegt zelf: ''Als hij niet past'' Je probeert toch eerst eens of dat ding past, ofnie ? Kweet niet of jij vanuit de verpakking kan zien dat iets goed past? Ik had ook geprobeerd om het te monteren!

-
- 500km gereden
geo schreef:paull schreef:Kwou zeggen, als je een immi spatbord koop krijg je toch ook geen gehaktbal thuisgestuurt....
Als je een imi spatbord koopt en je krijgt een gehaktbal, dan ga je deze gehaktbal toch niet eerst proberen te monteren, om daarna te gaan reclameren dat hij niet past of beschadigd is.
Hier ben ik het wel met je eens Geo, ik had meteen mn geld teruggevraagd als ik dat rubber zo binnenkreeg.
Axel schreef:geo schreef:paull schreef:Kwou zeggen, als je een immi spatbord koop krijg je toch ook geen gehaktbal thuisgestuurt....
Hier ben ik het wel met je eens Geo, ik had meteen mn geld teruggevraagd als ik dat rubber zo binnenkreeg.
zjust daar gaat het om en deze houding had deze hele heise gespaart kunnen blijven.
-
- 1500km gereden
maar als je dat rubber nodig hebt (omdat je met dit mooie weer wil rijden, en dat best gevaarlijk is zonder die rubbers), is het niet gek dat je het probeert te monteren en gebruikt totdat je de goede binnen hebt. daarna gooi je ze in de vuilnisbak. terugsturen lijkt mij nutteloos, want almere heeft er toch niks aan... kortom, ze hadden best goede mogen nasturen... dat noem je service.
en als ze er altijd zo slecht uitzien, dan mogen ze de foto op de site wel aanpassen, want het bestelde product lijkt in de verste verte niet op het geleverde...
en als ze er altijd zo slecht uitzien, dan mogen ze de foto op de site wel aanpassen, want het bestelde product lijkt in de verste verte niet op het geleverde...
- jerrow
- 1000km gereden
- jerrow
- 1000km gereden
geo schreef:Axel schreef:geo schreef:paull schreef:Kwou zeggen, als je een immi spatbord koop krijg je toch ook geen gehaktbal thuisgestuurt....
zjust daar gaat het om en deze houding had deze hele heise gespaart kunnen blijven.
Ook dito !
-
- 1250km gereden
jeroenvans schreef:maar als je dat rubber nodig hebt (omdat je met dit mooie weer wil rijden, en dat best gevaarlijk is zonder die rubbers), is het niet gek dat je het probeert te monteren en gebruikt totdat je de goede binnen hebt. daarna gooi je ze in de vuilnisbak. terugsturen lijkt mij nutteloos, want almere heeft er toch niks aan... kortom, ze hadden best goede mogen nasturen... dat noem je service.
Hier ben ik het dus mee eens idd, ik zal ook altijd proberen het te monteren!
paull schreef:jeroenvans schreef:maar als je dat rubber nodig hebt (omdat je met dit mooie weer wil rijden, en dat best gevaarlijk is zonder die rubbers), is het niet gek dat je het probeert te monteren en gebruikt totdat je de goede binnen hebt. daarna gooi je ze in de vuilnisbak. terugsturen lijkt mij nutteloos, want almere heeft er toch niks aan... kortom, ze hadden best goede mogen nasturen... dat noem je service.
Hier ben ik het dus mee eens idd, ik zal ook altijd proberen het te monteren!
Geduld is een schone zaak, maar geduld en jeugd gaan blijkbaar tegenwoordig niet meer samen. Ik wil nu dit, en als dit nu niet kan verzorgt worden, begin ik te bleiten. Vraag maar eens aan de Mickey hoelang het geduurt heeft om de onderdelen van zijn street bijeen te krijgen.