problemen
problemen
Hey idereen, ik heb eergisteren mn 1e brommer gekocht, een Yamaha FS1.
Maar ik heb echter wel wat problemen...
Het opstarten van de brommer is niets, dat gaat (meestal toch) goed, maar van het moment dat ik het kraantje openzet ( van de benzine vermoed ik) begint er veel benzine uit het motorblok te lopen en valt de brommer uit zichzelf stil...
Persoonlijk ken ik niets van brommers af, dus misschien weten jullie wel raad.
In ieder geval al bedankt!
Alex
Maar ik heb echter wel wat problemen...
Het opstarten van de brommer is niets, dat gaat (meestal toch) goed, maar van het moment dat ik het kraantje openzet ( van de benzine vermoed ik) begint er veel benzine uit het motorblok te lopen en valt de brommer uit zichzelf stil...
Persoonlijk ken ik niets van brommers af, dus misschien weten jullie wel raad.
In ieder geval al bedankt!
Alex
aan de rechterkant zit een kapje dat met 4 schroefjes vastiz haal dit eraf dan kan je met een schroeven draaier naast de cilinder door een gat (kan zijn dat er een rubbertje voor zit) de klem loschroeven, dan een beetje trekken en draaien aan de carberateur die gaat er dan uit,
als je dit heb gedaan zit je aan de onderkant van de carberateur een grote schroef zitten draai deze los en dan kan ej het vlotterbakje eraf halen pas op da je hem niet kwijtraakt en een beetje voorzichtig doen emt je pakking, als je dezeeraf heb kan je het bakje(vlotterkamer) schoonmaken en alles wat erin zit en erop uitkomt.
ik hoop dat het hiermee lukt, zoniet gewoon vragen;)
en waar woon je miss iemand in de buurt die je kan helpen?
als je dit heb gedaan zit je aan de onderkant van de carberateur een grote schroef zitten draai deze los en dan kan ej het vlotterbakje eraf halen pas op da je hem niet kwijtraakt en een beetje voorzichtig doen emt je pakking, als je dezeeraf heb kan je het bakje(vlotterkamer) schoonmaken en alles wat erin zit en erop uitkomt.
ik hoop dat het hiermee lukt, zoniet gewoon vragen;)
en waar woon je miss iemand in de buurt die je kan helpen?
Kijk eens naast de cilinder aan de rechterkant, daar zit een gat (kan een rubbertje inzitten). Als je een platkopschroevendraaier in dat gat steekt kan je een boutje losdraaien. Dit kan je allemaal heel makkelijk vinden, moet je even goed kijken. Als je die los hebt gedraaid kun je zo de carburateur eraf schuiven.
Kan bijna niet fout gaan
Kan bijna niet fout gaan

-
- 500km gereden
hallo alexvw welkom op de forum
mischien moet je even op de site rond kijken , staat veel informate op de site!
heb hier een leuke link voor je
http://www.fs1forum.com/PDF/Yamaha%20FS ... Manual.pdf
en even de carb schoonmaken kan geen kwaad

mischien moet je even op de site rond kijken , staat veel informate op de site!
heb hier een leuke link voor je
http://www.fs1forum.com/PDF/Yamaha%20FS ... Manual.pdf
en even de carb schoonmaken kan geen kwaad