Waarom zou een 150 te klein zijn, omdat een leverancier het zegt? Er is maar 1 goede sproeier, en dat is de sproeier waar die het beste op rijdt Ik denk niet echt dat er verschillende soorten Parmakits zijn. Parmakit is niet 1 of andere Chinese cilinderboer, maar een gerenommeerd bedrijf, ik denk niet dat ze echt verschillende versies hebben van dezelfde cilinder, of het moet expliciet vermeld zijn.
Ik denk eerder dat de 220 sproeier (dat was het toch?) die Yampe adviseert, van een andere maatvoering is dan de welbekende Mikuni sproeier.
waarschijnlijk degene die ik heb is een opgeboorde f5b want er is tekst weg geslepen waar normaal iets behoort te staan en de uitlaatpoort is zelf verhoogd door iemand, er zaten veel bramen nog aan de poorten dus die heb ik we gehaald en is nu glad
Tombo schreef:Waarom zou een 150 te klein zijn, omdat een leverancier het zegt? Er is maar 1 goede sproeier, en dat is de sproeier waar die het beste op rijdt Ik denk niet echt dat er verschillende soorten Parmakits zijn. Parmakit is niet 1 of andere Chinese cilinderboer, maar een gerenommeerd bedrijf, ik denk niet dat ze echt verschillende versies hebben van dezelfde cilinder, of het moet expliciet vermeld zijn. Ik denk eerder dat de 220 sproeier (dat was het toch?) die Yampe adviseert, van een andere maatvoering is dan de welbekende Mikuni sproeier.
Zou je idd denken Tom, maar die 220 heb ik daar toch echt meegekregen hoor. Ik vind het iig erg vreemd. Ben iig blij dat ie nu beter rijdt. Heb even tegen de 75 gereden en toen maar weer rustiger. Zaakje moet toch nog ingereden worden.
Triforce schreef:waarschijnlijk degene die ik heb is een opgeboorde f5b want er is tekst weg geslepen waar normaal iets behoort te staan en de uitlaatpoort is zelf verhoogd door iemand, er zaten veel bramen nog aan de poorten dus die heb ik we gehaald en is nu glad
Waar heb jij die gekocht? Bij mij staat er als tekst "FS1" op.
Ik heb ooit eens gebeld met FS1 shop wat voor een cilinders dat waren. Ze hebben toen tegen mij ook gewoon gezegd dat het 'een soort' F5B cilinders waren. Wel eerlijk iig.
Tombo schreef:Waarom zou een 150 te klein zijn, omdat een leverancier het zegt? Er is maar 1 goede sproeier, en dat is de sproeier waar die het beste op rijdt Ik denk niet echt dat er verschillende soorten Parmakits zijn. Parmakit is niet 1 of andere Chinese cilinderboer, maar een gerenommeerd bedrijf, ik denk niet dat ze echt verschillende versies hebben van dezelfde cilinder, of het moet expliciet vermeld zijn. Ik denk eerder dat de 220 sproeier (dat was het toch?) die Yampe adviseert, van een andere maatvoering is dan de welbekende Mikuni sproeier.
de kleine sproeiers gaan tot 200
heeft mpro voor mij onderzocht
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;