gaat inhouden als het gas opengaat

Alles over de techniek en sleutelen
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18359
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Waarom zou een 150 te klein zijn, omdat een leverancier het zegt? Er is maar 1 goede sproeier, en dat is de sproeier waar die het beste op rijdt :P Ik denk niet echt dat er verschillende soorten Parmakits zijn. Parmakit is niet 1 of andere Chinese cilinderboer, maar een gerenommeerd bedrijf, ik denk niet dat ze echt verschillende versies hebben van dezelfde cilinder, of het moet expliciet vermeld zijn.
Ik denk eerder dat de 220 sproeier (dat was het toch?) die Yampe adviseert, van een andere maatvoering is dan de welbekende Mikuni sproeier.
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

waarschijnlijk degene die ik heb is een opgeboorde f5b want er is tekst weg geslepen waar normaal iets behoort te staan en de uitlaatpoort is zelf verhoogd door iemand, er zaten veel bramen nog aan de poorten dus die heb ik we gehaald en is nu glad
wiebo
500km gereden
500km gereden
Berichten: 857
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?

Bericht door wiebo »

Tombo schreef:Waarom zou een 150 te klein zijn, omdat een leverancier het zegt? Er is maar 1 goede sproeier, en dat is de sproeier waar die het beste op rijdt :P Ik denk niet echt dat er verschillende soorten Parmakits zijn. Parmakit is niet 1 of andere Chinese cilinderboer, maar een gerenommeerd bedrijf, ik denk niet dat ze echt verschillende versies hebben van dezelfde cilinder, of het moet expliciet vermeld zijn.
Ik denk eerder dat de 220 sproeier (dat was het toch?) die Yampe adviseert, van een andere maatvoering is dan de welbekende Mikuni sproeier.

Zou je idd denken Tom, maar die 220 heb ik daar toch echt meegekregen hoor. Ik vind het iig erg vreemd. Ben iig blij dat ie nu beter rijdt. Heb even tegen de 75 gereden en toen maar weer rustiger. Zaakje moet toch nog ingereden worden.
pietje

Bericht door pietje »

dus wiebo, jij heb dus en kleine sproeier er in gezet en hij loopt nu beter
wiebo
500km gereden
500km gereden
Berichten: 857
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?

Bericht door wiebo »

Inderdaad Piet. Ik heb eerder ook een 60cc F5B gehad en toen gebruikte ik ook de 150 (kort). Welke sproeiers heb je voorradig?
wiebo
500km gereden
500km gereden
Berichten: 857
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?

Bericht door wiebo »

Triforce schreef:waarschijnlijk degene die ik heb is een opgeboorde f5b want er is tekst weg geslepen waar normaal iets behoort te staan en de uitlaatpoort is zelf verhoogd door iemand, er zaten veel bramen nog aan de poorten dus die heb ik we gehaald en is nu glad

Waar heb jij die gekocht? Bij mij staat er als tekst "FS1" op.
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

ik had hem via Higherking gekocht en die zij dat hij bij fs1shop vandaan kwam
wiebo
500km gereden
500km gereden
Berichten: 857
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?

Bericht door wiebo »

Ik heb ooit eens gebeld met FS1 shop wat voor een cilinders dat waren. Ze hebben toen tegen mij ook gewoon gezegd dat het 'een soort' F5B cilinders waren. Wel eerlijk iig.
paull
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1381
Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle

Bericht door paull »

wiebo schreef:Dit lijkt meer een veredelde imi-F5B met een grote boring (44,5).


Dat zijn de ''neppe parma's'' van fs1shop.
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

maar wel beter afgewerkt dan jou cilindertje paull :P
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

Tombo schreef:Waarom zou een 150 te klein zijn, omdat een leverancier het zegt? Er is maar 1 goede sproeier, en dat is de sproeier waar die het beste op rijdt :P Ik denk niet echt dat er verschillende soorten Parmakits zijn. Parmakit is niet 1 of andere Chinese cilinderboer, maar een gerenommeerd bedrijf, ik denk niet dat ze echt verschillende versies hebben van dezelfde cilinder, of het moet expliciet vermeld zijn.
Ik denk eerder dat de 220 sproeier (dat was het toch?) die Yampe adviseert, van een andere maatvoering is dan de welbekende Mikuni sproeier.


de kleine sproeiers gaan tot 200
heeft mpro voor mij onderzocht :lol:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

ja maar volgens mikuni zijn lange en korte sproeiers hetzelfde qua flowmaat
Plaats reactie