PARMAKIT FS1 44,5
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 1250km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Hmm, ik moet toch maar wat verzinnen, als hij warm word trekt ie valse lucht. als ik mn koppeling in trek na een tijdje rijden dan gaat ie niet terug naar stationair maar blijft ie best lang hoog in de toeren draaien, hij loopt soms met choke helemaal aan nog goed. Eerst maar even 1 van die voetpakkingen er tussen weg. Zijn er nog meer bekende valse lucht plekken? zit er een pakking bij de inlaat?
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
marktencate schreef:Hmm, ik moet toch maar wat verzinnen, als hij warm word trekt ie valse lucht. als ik mn koppeling in trek na een tijdje rijden dan gaat ie niet terug naar stationair maar blijft ie best lang hoog in de toeren draaien, hij loopt soms met choke helemaal aan nog goed. Eerst maar even 1 van die voetpakkingen er tussen weg. Zijn er nog meer bekende valse lucht plekken? zit er een pakking bij de inlaat?
Kijk gelijk je gaskabel en gasschuif even na of die wel weer lekker terug floepen naar 'stationair'
-
- 1250km gereden
marktencate schreef:hmm, dat zou niet verklaren waarom hij het alleen bij een warme motor doet. Als ik 5 minuten rijd, met op het laatst volgas en dan uitzetten, is mn bougie namelijk zwart..
Je gebruikt 2 verschillende voetpakkingen, dat zal het vast zijn. Valse lucht bij de uitlaat kan niet. Je bougie is de eerste paar keer rijden wat zwarter doordat je misschien wat vetter smeert met inrijden? Neem ook een bougie met een warmtegraad 9, hoe minder kans op warmlopers
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Tombo schreef:Als je pakkingen niet gescheurd zijn en je de boel goed hebt aangedraait maakt het geen drol uit of je nou een pakking van merk x samen met een pakking van merk y gebruikt
idd, mijn pakking van de euroshopperpizza doos is net zo goed als die van de big-American pizza doos
En samen zijn de een top duo...
hmm, ik ga morgen maar even een nieuw setje pakkingen regelen. Een dubbele is echt nodig, anders neukt de zuiger de kop weer. Toen ik de cillinder er af haalde viel mij iets op, aan de onderkant van de zuiger zitten best veel lange "strepen" over de lengte van de zuiger. Zou dat niet goed zijn? Ik kon ook niet zien dat de pakkingen ergens gelekt hadden, nergens een plek wat op het oog een lek zou kunnen zijn. En ik draai natuurlijk alles flink aan.
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens