PARMAKIT FS1 44,5

Opvoeren en modificeren van de FS1
Plaats reactie
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

die grotebrede koppen die oa jmpb heeft passen wel meteen, en geven ook wat beter koeling :wink:
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

Die zijn idd 45mm
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

mpro09 schreef:die grotebrede koppen die oa jmpb heeft passen wel meteen, en geven ook wat beter koeling :wink:

Hola loop ik achter? Als die 45 mm zijn is idd niets aan de hand, maar een met een ondiepe 43 mm gaat de boel nie beter op worden
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

45mm
marktencate

Bericht door marktencate »

Hmm, ik moet toch maar wat verzinnen, als hij warm word trekt ie valse lucht. als ik mn koppeling in trek na een tijdje rijden dan gaat ie niet terug naar stationair maar blijft ie best lang hoog in de toeren draaien, hij loopt soms met choke helemaal aan nog goed. Eerst maar even 1 van die voetpakkingen er tussen weg. Zijn er nog meer bekende valse lucht plekken? zit er een pakking bij de inlaat?
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

marktencate schreef:Hmm, ik moet toch maar wat verzinnen, als hij warm word trekt ie valse lucht. als ik mn koppeling in trek na een tijdje rijden dan gaat ie niet terug naar stationair maar blijft ie best lang hoog in de toeren draaien, hij loopt soms met choke helemaal aan nog goed. Eerst maar even 1 van die voetpakkingen er tussen weg. Zijn er nog meer bekende valse lucht plekken? zit er een pakking bij de inlaat?

Kijk gelijk je gaskabel en gasschuif even na of die wel weer lekker terug floepen naar 'stationair'
marktencate

volgensmij zit dat wel goed, is niets aan veranderd.. hij doet het ook alleen als hij warm is...
PD
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door PD »

ik doe altijd een heeldin laagje vloeibare pakking aan de voetpakkingen, helemaal als je er 2 of 3 op elkaar doet...
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

ik denk dat hij net iets te arm loopt, dit probleem heb ik ook wel gehad, probleem opgelost door een grotere spoeier erin te doen.
marktencate

hmm, dat zou niet verklaren waarom hij het alleen bij een warme motor doet. Als ik 5 minuten rijd, met op het laatst volgas en dan uitzetten, is mn bougie namelijk zwart..
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

marktencate schreef:hmm, dat zou niet verklaren waarom hij het alleen bij een warme motor doet. Als ik 5 minuten rijd, met op het laatst volgas en dan uitzetten, is mn bougie namelijk zwart..

Je gebruikt 2 verschillende voetpakkingen, dat zal het vast zijn. Valse lucht bij de uitlaat kan niet. Je bougie is de eerste paar keer rijden wat zwarter doordat je misschien wat vetter smeert met inrijden? Neem ook een bougie met een warmtegraad 9, hoe minder kans op warmlopers
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Als je pakkingen niet gescheurd zijn en je de boel goed hebt aangedraait maakt het geen drol uit of je nou een pakking van merk x samen met een pakking van merk y gebruikt :?
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Tombo schreef:Als je pakkingen niet gescheurd zijn en je de boel goed hebt aangedraait maakt het geen drol uit of je nou een pakking van merk x samen met een pakking van merk y gebruikt :?

idd, mijn pakking van de euroshopperpizza doos is net zo goed als die van de big-American pizza doos

En samen zijn de een top duo...
marktencate

hmm, ik ga morgen maar even een nieuw setje pakkingen regelen. Een dubbele is echt nodig, anders neukt de zuiger de kop weer. Toen ik de cillinder er af haalde viel mij iets op, aan de onderkant van de zuiger zitten best veel lange "strepen" over de lengte van de zuiger. Zou dat niet goed zijn? Ik kon ook niet zien dat de pakkingen ergens gelekt hadden, nergens een plek wat op het oog een lek zou kunnen zijn. En ik draai natuurlijk alles flink aan.
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Zijn je zuigerveren nog heel?
Warm/vast loper gehad?
Plaats reactie