paull schreef:Aad schreef:Wat ik het probleem vind is dat er vaak reacties geplaatst worden, waarbij de vraag of het waar is gewoon heel klein is.
Ik probeer als ik een vraag van iemand zie, alleen antwoord te geven als ik zeker weet dat dit waar is, en ook volgens andere personen.
Voor 't zelfde geld loopt iemands brommer in de soep door onervarenheidspersonenkennis. (bijv. B10hs bougie)
Laat dán gewoon ervaren personen antwoorden, en ga zelf lekker in het offtopic gedeelte wat spammen (wat ik eigenlijk ook alleen maar doe)
Gegroet!
Alles wat jij hier op het forum doet is doelen op bepaalde personen. Het is maar internet en volgens mij mag je mij niet, terwijl je me niet eens kentWat betreft dat onervarenheidspersonenkennis, gellukig ben ik hier de langst rijdende met een parmakit wat nog steeds goed is gegaan. Ik rij daar idd met een b10 bij mij gaat het niet kapot. Ik adviseer mensen om hun kop uit te laten draaien etc. Dat mag allemaal zeker niet omdat ik 17 ben?? En idd de jeugd is eigewijs etc. dan moet ej er maar mee leven
Aad en Paull...........ben nu beide eens wijs en wil niet het laatste woord hebben....