Ik heb 2 van die cilidners, en die zijn gewoon 60cc. In de het word wel eens een 70cc genoemd.
Die dunne wand hebben die van mij ook. Eentje is vastgelopen (2 jaar terug), daarvan is de wand ook gescheurd
Het zijn goede cilinders. Alleen ik vind ze best hoogtoerig. Ze lopen wel hard (die van mij liep met 12/39 dik over de 80 km/h). Ik heb 'm er alleen vanaf gehaald omdat ik mijn huidige cilinder lekkerder vind rijden.
Tja ik zit een beetje te twijfelen.. Want ik heb nog een z1 liggen die ik voor 47 euro uit kan laten boren want dr zitten 2 dikke krassen in of dus voor 60 euro zo'n alu kopen
Ik ben even bezig een nieuwe koppelingswormwiel in men fs1 te zetten, maar die moet ik zelf nog inelkaar zetten. Alleen heb ik wat probleempjes daar mee. namelijk:
zo is het nu:
En zo moet het worden (maar dan vast).
En dit heb ik nog over.
je hebt een wormwieltje extra gekregen . die kun je dus bewaren of zo.
dat pennetje hoort in je koppelingsdeksel. ik laat altijd de oude gewoon zitten. dat veertje komt tussen dat pennetje en het armpje. het armpje GOED op het wormpje doen en dan met een hamer opslaan zodat het wormpje in het armpje klemt....
edje schreef:je hebt een wormwieltje extra gekregen . die kun je dus bewaren of zo. dat pennetje hoort in je koppelingsdeksel. ik laat altijd de oude gewoon zitten. dat veertje komt tussen dat pennetje en het armpje. het armpje GOED op het wormpje doen en dan met een hamer opslaan zodat het wormpje in het armpje klemt....
Ok, zoiets dacht ik al. Maar ik dacht toch maar even voor de duidelijkheid vragen.
in het gatje rechts op de foto hoort nog een kogeltje, erin doen met een beetje vet/vaseline, anders valt het eruit... ik zou ook eerst niets vast slaan, en gewoon testen , het kan zijn dat je armpje langs andere kant erop moet en als het al vast zit ///