Ik ben een paar jaar geleden m'n vader verloren maar heb daarvoor een pak foto's van hem gekregen van z'n
lievelingsmerk en brommer de Yamaha FS1

samen met z'n duitse herder

prachtig ding vind ik dat. en nu leek het me wel leuk (ben zelf btw ook brommerfanaat geweest) om deze na te maken.
zelf heb ik ooit een fs1 gehad maar die leek in niets op deze. was een fs1 2ru als ik het goed heb. zat niks van chroom aan, de tank had geen yamaha plaatjes en van die flappen waar je knieen tegen komen ik had niet zon hoge uitlaat etc. etc.
maar wie kan me wat info over deze brommer geven? ik heb al wat rondgespeurd en ben erachter gekomen dat de tank een ludy beumer tank genoemd word maar als ik dan op google info hierover zoek zie ik dat een origineel model hiervan een ander zadel heeft? geen 2 tellers heeft? geen schijfrem vanvoor heeft enzovoort. ook ben ik nog nergens de witte spatlap met in het rood yamaha tegengekomen. wie o wie kan me wat info geven over waar ik onderdelen kan bemachtigen? en welk modeljaar is deze brommer? m'n vader heeft me wel eens trots verteld dat hij de voorvork van een belgische ongevalbrommer gekocht had en dat hij de allereerste was met schijfrem op z'n yamaha

Alvast bedankt,
Sanno