Algemene vragen en antwoorden over de FS1
rob-w-c
500km gereden
Berichten: 622 Lid geworden op: 10 okt 2009, 22:18
Locatie: Papendrecht
Bericht
door rob-w-c » 15 jun 2010, 20:53
Ben even wezen proef rijden veel wind maar temperatuur van de cilinder komt nu niet meer onder de 120 graden.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485 Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum
Bericht
door ginofs1 » 15 jun 2010, 20:58
en loopt het lekker?
rob-w-c
500km gereden
Berichten: 622 Lid geworden op: 10 okt 2009, 22:18
Locatie: Papendrecht
Bericht
door rob-w-c » 15 jun 2010, 21:01
ja het loopt verder goed heb wel tandwiel 13 voor er op gezet , maar ook met tegen wind nu gewoon doortrekken.
alleen temp blijft vrij hoog nu 120 graden en hoger.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485 Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum
Bericht
door ginofs1 » 15 jun 2010, 21:03
de buiten temperatuur is ook hoger.
je was toch nog aan het inrijden?
rob-w-c
500km gereden
Berichten: 622 Lid geworden op: 10 okt 2009, 22:18
Locatie: Papendrecht
Bericht
door rob-w-c » 15 jun 2010, 21:06
temperatuur zal wel geen kwaad kunnen want hij blijft gewoon lopen.
alleen viel mijn wel op, hij trekt nu sneller en bij hogere toeren gaat koppeling iets slippen.
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 15 jun 2010, 21:06
Wat heeft een ontsteking nou weer met de cilindertemperatuur te maken dan?
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 15 jun 2010, 21:06
je mag helemaal geen hoge toeren maken
rob-w-c
500km gereden
Berichten: 622 Lid geworden op: 10 okt 2009, 22:18
Locatie: Papendrecht
Bericht
door rob-w-c » 15 jun 2010, 21:08
ja dat klopt ben ook twee keer gestopt onderweg om af te laten koelen.
Wat jij hebt gezegt. Maar af en toe even door trekken anders word hij misschien lui.
rob-w-c
500km gereden
Berichten: 622 Lid geworden op: 10 okt 2009, 22:18
Locatie: Papendrecht
Bericht
door rob-w-c » 15 jun 2010, 21:11
sorry niels weet ook niet maar viel mijn wel op heb al met hogere temperaturen gereden en nu met die nieuwe cdi ontsteking temp hoger als eerst
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 15 jun 2010, 21:12
Ow, best apart...
Je zou zeggen dat de afstelling niet echt anders wordt van de brandstof enzo, dus dat ie dezelfde temp. moet blijven.
rob-w-c
500km gereden
Berichten: 622 Lid geworden op: 10 okt 2009, 22:18
Locatie: Papendrecht
Bericht
door rob-w-c » 15 jun 2010, 21:17
misschien heeft het te maken met een betere vonk , beter verbranding, dus hogere temperatuur ,mijn logica Dus
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 15 jun 2010, 21:17
Jah dat zou wel kunnen idd.
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18360 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 15 jun 2010, 21:18
Niels schreef: Wat heeft een ontsteking nou weer met de cilindertemperatuur te maken dan?
Veel, zet hem maar eens veel te vroeg...
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 15 jun 2010, 21:19
Wordt ie dan minder heet of juist heter?
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18360 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 15 jun 2010, 21:19
Veel en veel te heet