Alles over de techniek en sleutelen
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23444 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 13 aug 2010, 18:37
Ik zal wel ff kijken wat er op mijn vlotter staat.
Yamaha Sheriff 1981
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23444 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 13 aug 2010, 18:43
Heb er hier eentje met nummer 45 en een met 74.
Het zijn precies de zelfde vlotters.
Yamaha Sheriff 1981
phoebeer
1000km gereden
Berichten: 1042 Lid geworden op: 05 jul 2008, 20:53
Locatie: hengelo
Contacteer:
Bericht
door phoebeer » 13 aug 2010, 20:17
marco schreef: Heb er hier eentje met nummer 45 en een met 74. Het zijn precies de zelfde vlotters.
dus het maakt niet uit welke er in zit?
maar nu krijgt ie te veel benzine .
snap er niets meer van
Jeti
17500km gereden
Berichten: 19340 Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Bericht
door Jeti » 13 aug 2010, 20:23
Het gaat dus nog steeds niet vlotter.
Sorry.
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23444 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 13 aug 2010, 22:25
Wat is je setup en de maat van je sproeier?
Yamaha Sheriff 1981
phoebeer
1000km gereden
Berichten: 1042 Lid geworden op: 05 jul 2008, 20:53
Locatie: hengelo
Contacteer:
Bericht
door phoebeer » 13 aug 2010, 22:35
marco schreef: Wat is je setup en de maat van je sproeier?
brommer heeft altijd gelopen toen ging de vlotter vast zitten benzine stroomde uit het overlaat slangetje
dus een andere vlotter in gedaan en nu verzuipt ie
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23444 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 13 aug 2010, 22:39
Vreemd maak eens een paar foto's van de carburateur.
Yamaha Sheriff 1981
FS1SE
1000km gereden
Berichten: 1038 Lid geworden op: 07 jan 2007, 13:12
Locatie: playa del carmen
Bericht
door FS1SE » 13 aug 2010, 22:52
phoebeer schreef: marco schreef: Heb er hier eentje met nummer 45 en een met 74. Het zijn precies de zelfde vlotters.
dus het maakt niet uit welke er in zit?
maar nu krijgt ie te veel benzine .
snap er niets meer van
rommel tussen de vlotter naald
phoebeer
1000km gereden
Berichten: 1042 Lid geworden op: 05 jul 2008, 20:53
Locatie: hengelo
Contacteer:
Bericht
door phoebeer » 13 aug 2010, 22:55
FS1SE schreef: phoebeer schreef: marco schreef: Heb er hier eentje met nummer 45 en een met 74. Het zijn precies de zelfde vlotters.
dus het maakt niet uit welke er in zit?
maar nu krijgt ie te veel benzine .
snap er niets meer van
rommel tussen de vlotter naald
alles schoon geblazen
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23444 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 13 aug 2010, 22:58
Zit de sproeier + houder nog wel goed vast?
Yamaha Sheriff 1981
phoebeer
1000km gereden
Berichten: 1042 Lid geworden op: 05 jul 2008, 20:53
Locatie: hengelo
Contacteer:
Bericht
door phoebeer » 13 aug 2010, 23:01
marco schreef: Zit de sproeier + houder nog wel goed vast?
yep weer netjes vast gedraaid
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23444 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 13 aug 2010, 23:02
marco schreef: Wat is je setup en de maat van je sproeier?
Yamaha Sheriff 1981
phoebeer
1000km gereden
Berichten: 1042 Lid geworden op: 05 jul 2008, 20:53
Locatie: hengelo
Contacteer:
Bericht
door phoebeer » 13 aug 2010, 23:06
marco schreef: marco schreef: Wat is je setup en de maat van je sproeier?
fs1 cilinder 16 mm carburator en sproeier maat weet ik zo niet die heeft henkie(fs1se) er ingezet (( yamaha is van mijn zoon kevin)
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23444 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 13 aug 2010, 23:12
Hoe weet je dat die meer benzine krijgt? verzuipt die?
Heb je de choke wel dicht gedaan?
Als de brommer eerst wel goed liep lijkt mij het meer een afstelprobleem.
Met het veranderen van de vlotter verander je niks aan de afstelling.
Yamaha Sheriff 1981
phoebeer
1000km gereden
Berichten: 1042 Lid geworden op: 05 jul 2008, 20:53
Locatie: hengelo
Contacteer:
Bericht
door phoebeer » 13 aug 2010, 23:18
marco schreef: Hoe weet je dat die meer benzine krijgt? verzuipt die? Heb je de choke wel dicht gedaan? Als de brommer eerst wel goed liep lijkt mij het meer een afstelprobleem. Met het veranderen van de vlotter verander je niks aan de afstelling.
klopt hij verzuipt nu
ik heb er een andere vlotter in gedaan omdat de andere klemde en dan doet ie het nie
dus na de andere vlotter te hebben gemonteerd smoort ie weg en vezuipt voor de rest niets aan veranderd
bougie er uitgehaald en die is zeik nat
dus benzine krijgt ie nu dus ben de vlotters gaan vergelijken en zie hier op 2 verschillende cijfers staan
en deze andere vlotter met nummer 29 gaat dus wel soepel in het vlotterhuis
doe ik de andere er weer in nummer 50 gaat deze dus heel stroef en blijf weer hangen onder indus ik weet niet wat er aan de hand is