the_destroyers schreef:is 500 euro te veel geld voor een gereviseerd rd dx blokje, maar zonder ontsteking en carbu?
mvg Nick
ik vind van wel. voor 50 euro extra wil ik er dan nog wel een kader met bijpassende nummer bijdoen ofzo. heb je al een rd?
neen, wel ik wou een blokje kopen, en zelf een brommer in elkaar zetten, maar ik wou eerst eens informeren of 500euro niet teveel was.
kom is ne keer langs, wil wel een bouwpakketje samenstellen dan als ge wilt
ja, maar ik zou graag een rd dx hebben, is het mogelijk om een rd dx blokje onder een frame van een rd 50 te hangen?
da ga,
maar ik heb nog nen dx kader liggen, mee blokje zonder ontsteking en cilinder enzo, nog ne losse cilinder, en nen hoop ander delen ook
dus dan kunde er wel één bouwe en hebde al wa belangrijke delen
the_destroyers schreef:is 500 euro te veel geld voor een gereviseerd rd dx blokje, maar zonder ontsteking en carbu?
mvg Nick
ik vind van wel. voor 50 euro extra wil ik er dan nog wel een kader met bijpassende nummer bijdoen ofzo. heb je al een rd?
neen, wel ik wou een blokje kopen, en zelf een brommer in elkaar zetten, maar ik wou eerst eens informeren of 500euro niet teveel was.
kom is ne keer langs, wil wel een bouwpakketje samenstellen dan als ge wilt
ja, maar ik zou graag een rd dx hebben, is het mogelijk om een rd dx blokje onder een frame van een rd 50 te hangen?
da ga, maar ik heb nog nen dx kader liggen, mee blokje zonder ontsteking en cilinder enzo, nog ne losse cilinder, en nen hoop ander delen ook dus dan kunde er wel één bouwe en hebde al wa belangrijke delen
dus eigenlijk hebt gij nog nen dx liggen in onderdelen, of toch de belangrijkste? Nice nice.
Yamaha rd50m schreef:als ge intresse hebt late maar wete, misschien best via faceboek ofzo, voorda alles hier vol sta
ja awel je moet maar eens een "prijsofferte" doorsturen. IK ben echt al lang op zoek naar een dx, maar ofwel gaat de prijs er echt los over, ofwel is het in krot in oostenrijk.
Neen ma echt nice! Ge hebt ook nog nen dx cilinder liggen?
kan je een expansie maken die zorgt voor meer pit onderin?
er wordt me op het flandriaforum gezegd dat expansiepijpen enkel voor hogere toeren zijn...?
je kan een expansie toch bereken en maken naar eigen zin?
Arnoute schreef:kan je een expansie maken die zorgt voor meer pit onderin? er wordt me op het flandriaforum gezegd dat expansiepijpen enkel voor hogere toeren zijn...? je kan een expansie toch bereken en maken naar eigen zin?