eigenlijk heb ik me altijd afgevraagd welke cilinder ik heb:
Ik heb een 2ru, en er staat Fs1 op de cilinder. Maar tis een orri, geen immi.
Weet iemand het?
the_destroyers schreef:eigenlijk heb ik me altijd afgevraagd welke cilinder ik heb: Ik heb een 2ru, en er staat Fs1 op de cilinder. Maar tis een orri, geen immi. Weet iemand het?
the_destroyers schreef:eigenlijk heb ik me altijd afgevraagd welke cilinder ik heb: Ik heb een 2ru, en er staat Fs1 op de cilinder. Maar tis een orri, geen immi. Weet iemand het?
Imitatie fs1 cilinder.
een immi? Maar hij ziet er absoluut niet immi uit!
Kijk ook hoe mooi de letters fs1 gegoten zijn dat is bij imi's wel eens anders.
nja zo ziet de mijne er ook wel uit, ben net gaan kijken.
Hoe hard zou zo'n cilinder lopen op mijn 2ru 4bak, met een 4de waar ik niet echt in versnel en een 16mm carb?
NIX schreef:Nee. Ik heb het niet over de carb. Ik zou niet weten waarom je die zou moeten opboren.
Ik heb hier nog wel een schijfhuis liggen met een erin gelaste lange 9mm doorlaat. Ik kan me niet herinneren dat die ooit op NL FS1's zaten.
Nee dan begrijp je mij ook verkeert Wat heeft een 17mm spruitstuk voor zin op een 16mm carb? En die kleine doorlaat schijfhuizen waarop zaten die dan?
Je hebt de grote spruitstukken en de begrensde, meer is het niet. De onbegrendse spruitstukken zijn vaak net een pietsje groter dan 16mm. Ik zal morgen een schuifmaat in wat spruitstukken steken, dan weten we of ze 16 of 17 zijn. Het zal weinig uitmaken. Wat ik bedoel is dat het in elk geval niet om een begrensd exemplaar ging. Die zijn 9mm. Loopt voor geen meter met een 10mm ervoor. Een onbegrensd exemplaar is dan meteen een verbetering.
Imitatie fs1 cilinder.
`
Heb je hem er al afgehaald, eigenlijk kan je dat alleen zien als je de cilinder af haalt. De ouderwetse FS1 imitatiecilinders zijn over het algemeen veel netter gegoten
Imitatie fs1 cilinder.
` Heb je hem er al afgehaald, eigenlijk kan je dat alleen zien als je de cilinder af haalt. De ouderwetse FS1 imitatiecilinders zijn over het algemeen veel netter gegoten
Ik denk dat ze vooral versleten en afgeragd zijn. Op de ori cilinders stond rechts TUM178 een ze hebben de tattoo in de nek. Zie het cilindertopic. Daar staat alles in. Wat is er met je eigen cilinder aan de hand?
NIX schreef:Ik denk dat ze vooral versleten en afgeragd zijn. Op de ori cilinders stond rechts TUM178 een ze hebben de tattoo in de nek. Zie het cilindertopic. Daar staat alles in. Wat is er met je eigen cilinder aan de hand?
Tum178 staat ook op sommige imitatie's.
De tattoo zegt eigenlijk alles