Vreemd Nieuws Topic

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Yamaha rd50m schreef:
NIX schreef:Laat ze asjeblief die EC per direct opdoeken, zeg. Betalen wij ze van alle lidstaten het meest per hoofd van de bevolking om zich met deze onzin bezig te houden? Wat een ongelovelijk non-onderwerp. Ik heb nog even de kalender bestudeerd of 1 april in aantocht is, maar dat is nog te ver weg. Echt...

nix, zoiets geloof je toch niet man :)

Laat ik het zo zeggen: Ik heb het groene boekje ook met een zwaai in de hoek gepleurd toen ik ineens pannenkoekebakker moest schrijven. Daar is ook een club duurbetaalde geleerden een paar jaar mee bezig geweest en nu schrijft iedereen alles verkeerd.

Dus eigenlijk, ja, dit had je me zo wijs kunnen maken.
Kijk eerst even in de FAQ.
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

NIX schreef:
Yamaha rd50m schreef:
NIX schreef:Laat ze asjeblief die EC per direct opdoeken, zeg. Betalen wij ze van alle lidstaten het meest per hoofd van de bevolking om zich met deze onzin bezig te houden? Wat een ongelovelijk non-onderwerp. Ik heb nog even de kalender bestudeerd of 1 april in aantocht is, maar dat is nog te ver weg. Echt...

Laat ik het zo zeggen: Ik heb het groene boekje ook met een zwaai in de hoek gepleurd toen ik ineens pannenkoekebakker moest schrijven. Daar is ook een club duurbetaalde geleerden een paar jaar mee bezig geweest en nu schrijft iedereen alles verkeerd.

pannekoekenbakker :prof: (verwijs naar koeken)
en pannenkoek (verwijst naar pannen) :prof:
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Wat ik zeg...
Kijk eerst even in de FAQ.
Wimmel O
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Wimmel O »

NIX schreef:
Yamaha rd50m schreef:

In Engeland hebben ze nog nooit geen officiële spelling gehad en daar schrijven mensen de woorden nog steeds goed, in Duitsland is er een aantal jaar terug een spellingswet ingevoerd en daar zitten ze nu met hetzelfde gezeik :P
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

http://www.autoweek.nl/autonieuws/15857 ... eedfetcher

betalen voor een verrotte rug en schokbrekers :?
Arnoute

Bericht door Arnoute »

ja dit stinkt wel die stomme wegentaxen en belastingen en dergerlijke die ze gaan invoeren...
Pipedown
2000km gereden
2000km gereden
Contacteer:

Bericht door Pipedown »

wij betalen sinds de oertijd hier in NL al wegenbelasting?
word tijd dat julie dat ook gaan doen, die wegen daar zijn niet om over naar huis te schrijven.. :P
Sjoerd92

Bericht door Sjoerd92 »

Die comments er onder :lol:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

Pipedown schreef:wij betalen sinds de oertijd hier in NL al wegenbelasting?
word tijd dat julie dat ook gaan doen, die wegen daar zijn niet om over naar huis te schrijven.. :P

nee alleen buitenlanders moeten dan in belgie betalen
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

wij betalen ook verkeersbelasting hoor.
aangezien België nog belangrijk transitland is en hier dus echt wel veel buitenlanders de weg ook gebruiken is het niet zo onlogisch dat ze er ook voor moeten betalen.
ik hoop wel dat het geld dan gebruikt wordt voor betere wegen infrastructuur
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

ja wij in NL ook maar belgen in NL niet. en als of er in NL niet veel buitenlanders rijden(haven van rotterdam etc)
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

mpro09 schreef:ja wij in NL ook maar belgen in NL niet. en als of er in NL niet veel buitenlanders rijden(haven van rotterdam etc)

het plan was eerst om het samen uit te werken met nederland, maar de nederlandse regering heeft dat afgeblazen,
dus best daar gaan klagen :P
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

nee gewoon niks vigneten niet in belgie en niet in nederland :prof:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

mpro09 schreef:nee gewoon niks vigneten niet in belgie en niet in nederland :prof:

voor personen auto's oké, maar voor vrachtwagens vind ik het zeker logisch dat het er komt
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

ja dat interesseert me niet :lol:
Plaats reactie