NIX schreef:Laat ze asjeblief die EC per direct opdoeken, zeg. Betalen wij ze van alle lidstaten het meest per hoofd van de bevolking om zich met deze onzin bezig te houden? Wat een ongelovelijk non-onderwerp. Ik heb nog even de kalender bestudeerd of 1 april in aantocht is, maar dat is nog te ver weg. Echt...
nix, zoiets geloof je toch niet man
Laat ik het zo zeggen: Ik heb het groene boekje ook met een zwaai in de hoek gepleurd toen ik ineens pannenkoekebakker moest schrijven. Daar is ook een club duurbetaalde geleerden een paar jaar mee bezig geweest en nu schrijft iedereen alles verkeerd.
Dus eigenlijk, ja, dit had je me zo wijs kunnen maken.
NIX schreef:Laat ze asjeblief die EC per direct opdoeken, zeg. Betalen wij ze van alle lidstaten het meest per hoofd van de bevolking om zich met deze onzin bezig te houden? Wat een ongelovelijk non-onderwerp. Ik heb nog even de kalender bestudeerd of 1 april in aantocht is, maar dat is nog te ver weg. Echt...
Laat ik het zo zeggen: Ik heb het groene boekje ook met een zwaai in de hoek gepleurd toen ik ineens pannenkoekebakker moest schrijven. Daar is ook een club duurbetaalde geleerden een paar jaar mee bezig geweest en nu schrijft iedereen alles verkeerd.
pannekoekenbakker (verwijs naar koeken)
en pannenkoek (verwijst naar pannen)
In Engeland hebben ze nog nooit geen officiële spelling gehad en daar schrijven mensen de woorden nog steeds goed, in Duitsland is er een aantal jaar terug een spellingswet ingevoerd en daar zitten ze nu met hetzelfde gezeik
wij betalen sinds de oertijd hier in NL al wegenbelasting?
word tijd dat julie dat ook gaan doen, die wegen daar zijn niet om over naar huis te schrijven..
Pipedown schreef:wij betalen sinds de oertijd hier in NL al wegenbelasting? word tijd dat julie dat ook gaan doen, die wegen daar zijn niet om over naar huis te schrijven..
nee alleen buitenlanders moeten dan in belgie betalen
wij betalen ook verkeersbelasting hoor.
aangezien België nog belangrijk transitland is en hier dus echt wel veel buitenlanders de weg ook gebruiken is het niet zo onlogisch dat ze er ook voor moeten betalen.
ik hoop wel dat het geld dan gebruikt wordt voor betere wegen infrastructuur