The Big small question topic, partnumber 6
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10825
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Deze is leuk voor een F5B. Voor een FS1 haal je gewoon een snelle. Een FS1 levert zijn vermogen pas bij veel toeren, dus moeten de andere delen erop zijn afgestemd om hem ook veel toeren te kunnen laten malen. De standaard snelle schijven zijn voor de FS1 cilinder ontworpen.
Kijk eerst even in de FAQ.
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23448
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
ik had die k*t immi f5b als set gekocht , dus zat een zuiger bij.
alleen die zuiger miste het gootje waar de borging voor de pistonpen in gaat
mailtje naar almere gestuurd, die hadden het nog nooit mee gemaakt maar kreeg een nieuwe.
en dat was een JCC.
maar die zag er uiteindelijk ook zo uit:
maar dat hoeft niet door de zuiger te komen.
goed te zien hoe hij zwart is op de gekste plekken
alleen die zuiger miste het gootje waar de borging voor de pistonpen in gaat

mailtje naar almere gestuurd, die hadden het nog nooit mee gemaakt maar kreeg een nieuwe.
en dat was een JCC.
maar die zag er uiteindelijk ook zo uit:



maar dat hoeft niet door de zuiger te komen.

goed te zien hoe hij zwart is op de gekste plekken

- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10825
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
marco schreef:Weet iemand het verschil tussen de sproeierhouders?
Ik heb een E4,E6,E8 op het oog lijken de gaatjes in de E6 het grootste en de E8 het kleinste de E4 zit er tussen in.
Ik ken de verschillen niet, maar E4 is wat normaal in oinze carbjes hoort. de anderen hebben blijkbaar grotere gaatjer voor remlucht, dus zullen meer lucht in de sproeierbuis bijmengen zodat het mengsel armer zal zijn. Mogelijk moet er bij zo'n buis een wat grotere sproeier en kan hij bij gas opendraaien zelfs even te rijk staan, om eenmaal op toeren te arm te staan. probeer het maar. Als met name het opendraaien van het gas een hik oplevert, zal je een andere buis moeten proberen.
Kijk eerst even in de FAQ.