Hoe oud moet je in België zijn om voor het theorie (en dus voorlopig rijbewijs) van een lichte moto te mogen gaan?
Is dit zoals bij de auto '17' of is dat echt pas vanaf '18'?
jensje36 schreef:Hoe oud moet je in België zijn om voor het theorie (en dus voorlopig rijbewijs) van een lichte moto te mogen gaan? Is dit zoals bij de auto '17' of is dat echt pas vanaf '18'?
normaal kan je met de theorie van je auto ook je moto doen
jensje36 schreef:Hoe oud moet je in België zijn om voor het theorie (en dus voorlopig rijbewijs) van een lichte moto te mogen gaan? Is dit zoals bij de auto '17' of is dat echt pas vanaf '18'?
Echt? voor voorlopig rijbewijs van de moto moet je ook maar 17 zijn?
Ik dacht wel dat je je theorie examen apart moest afleggen
Echt? voor voorlopig rijbewijs van de moto moet je ook maar 17 zijn? Ik dacht wel dat je je theorie examen apart moest afleggen
Merci, ik kon der echt niks over vinden Is zo'n beetje zelfde systeem als met de brommer dus, 3 maand eerder je theorie kunne afleggen waar je dan drie maand niets mee bent Dan op je 18 jaar MOET je MINSTENS 6 uur les volgen en dan heb je je voorlopig rijbewijs...
Alright, dan wetik dat ik daar nu nog ni aan moet denken