Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Camiel
5000km gereden
Berichten: 5485 Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44
Bericht
door Camiel » 26 jan 2011, 22:02
Dus langer blijvende en betere bescherming
?
Framenr enzo afplakken he? en dan gewoon dus spuiten dat het goed leesbaar is?
Twowheeler
7500km gereden
Berichten: 7718 Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Bericht
door Twowheeler » 26 jan 2011, 23:01
marco schreef: marco schreef: Twowheeler schreef: marco schreef: Twowheeler schreef: waar ken je hem van dan?
volgens mij dacht hij jou ook al te kennen
Uit de kroeg natuurlijk
Kom ook een keer op donderdagavond een biertje halen.
aha, waar is dat dan?
Thomas cafe Edam tegenover het busstation.
Kom je een keertje mee met Tijmen?
DJ Marlice is er ook wel eens
Of met eigen vervoer, dan pit ik wel ergens anders ofzo
jan-lommaert
50km gereden
Berichten: 83 Lid geworden op: 18 jul 2009, 15:37
Locatie: Herselt
Bericht
door jan-lommaert » 27 jan 2011, 01:08
ginofs1 schreef: dat zal bij de + -10.000 zijn. in de meeste gevallen is dat meer dan zat. gr gino
Het is de bedoeling van ongeveer 10500-11000 toeren te draaien.
Is er misschien een middel om het zweven van de contactpunten tegen te gaan? (een extra veertje aan hangen of iets dergelijks, ik zeg zo maar iets)
Of is de enige remedie met een cdi werken?
Twowheeler
7500km gereden
Berichten: 7718 Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Bericht
door Twowheeler » 27 jan 2011, 09:39
Vroeger werkten ze idd met sterkere veren
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485 Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum
Bericht
door ginofs1 » 27 jan 2011, 13:14
tom heeft 11000 rpm gehaald met punten.
dus gewoon proberen maar
Andries
1500km gereden
Berichten: 1577 Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19
Bericht
door Andries » 27 jan 2011, 14:18
in ieder geval originele contactpuntjes monteren i.p.v. imitatie dat scheelt ook
jan-lommaert
50km gereden
Berichten: 83 Lid geworden op: 18 jul 2009, 15:37
Locatie: Herselt
Bericht
door jan-lommaert » 27 jan 2011, 16:37
Das goed nieuws, dan blijf ik voorlopig nog met contactpunten rijden.
Bedankt voor de tip
Camiel
5000km gereden
Berichten: 5485 Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44
Bericht
door Camiel » 27 jan 2011, 16:55
Ik blijf ook gewoon met puntjes rijden tot ze echt niet meer te repareren/af te stellen zijn :p
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23448 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 27 jan 2011, 17:06
Andries schreef: in ieder geval originele contactpuntjes monteren i.p.v. imitatie dat scheelt ook
De veer in de originele zijn sterker.
Yamaha Sheriff 1981
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 28 jan 2011, 22:22
Ik heb dus vandaag mijn nieuwe cdi gemonteerd.
Hij doet het goed als ik hem wat hoger in de toeren hou, ik heb alleen onderin vrij weinig kracht, had ik met de punten iets beter maar ook niet super en die sloeg af en toe een slag over.
Wat zou ik hier mee kunnen doen??
Mijn verdere setup is:
Athena.
16mm carb
170 korte mikuni sproeier
1,8mm voorontsteking cdi ontsteking
Homoet uitlaat.
NIX
10000km gereden
Berichten: 10825 Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek
Bericht
door NIX » 28 jan 2011, 23:46
Een Ginokopje!!!
En een belly maken.
Kijk eerst even in de FAQ.
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 28 jan 2011, 23:58
NIX schreef: Een Ginokopje!!! En een belly maken.
Hmm...
Kan het echt niet aan iets anders liggen??
Ik heb al een aardige hoge druk kop erop zitten en de zuiger van de athena komt al hoog uit.
Een belly zou idd wel fijn zijn maar kan het niet zelf doen
Twowheeler
7500km gereden
Berichten: 7718 Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Bericht
door Twowheeler » 29 jan 2011, 09:22
Bellymoet doet Gino ook maken
Arnoute
Bericht
door Arnoute » 29 jan 2011, 10:03
Camiel schreef: Ik blijf ook gewoon met puntjes rijden tot ze echt niet meer te repareren/af te stellen zijn :p
dan stop ik nieuwe
Jeti
17500km gereden
Berichten: 19340 Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Bericht
door Jeti » 29 jan 2011, 11:29
Arnoute schreef: Camiel schreef: Ik blijf ook gewoon met puntjes rijden tot ze echt niet meer te repareren/af te stellen zijn :p
dan stop ik nieuwe
Die kosten 25 euro per stuk + hoop rompslomp. 4 keer vervangen en je hebt een GT ontsteking eruit voor eeuwig.