The Big small question topic, partnumber 6
-
- 5000km gereden
Arnoute schreef:the_destroyers schreef:Arnoute schreef:stijn123321 schreef:even een vraagje,
ik heb alle vloeistof uit de accu gehaalt, moet ik m nu vullen met zwavelzuur of gedestilleerd water? ik ben namelijk bang dat de ph te hoog is(niet zuur genoeg) als ik m alleen vul met water, en de accu dus niet goed oplaad, wat de laatste tijd het geval was.
alvast bedankt
vullen met gedistilleerd water, normaal verzuurt het dan vanzelf, ja toch?
Denk ik niet...
ga jij maar je rem herstellen zodat je zondag kan meerijden!

Maare ik probeer het, maar zal wss niet lukken...

-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
-
- 5000km gereden
-
- 7500km gereden
the_destroyers schreef:Yamaha rd50m schreef:stuurt die rem anders is gewoon op, want volgens mij zijde al wel efkes aant klote
Echt? Wel ik ging er dit weekend nog es naar kijken.
Als het niet kukt, en jij wil er eens naar kijken, graag!
mvg Nick
jaat, wel zien da ge alles op stuurt dan, dus klauw, hendel, darm, ...
dan zou da wel moeten lukken, stuurt eventueel dieje oude ook mee dan als ge dieje nog hebt
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 5000km gereden
Yamaha rd50m schreef:the_destroyers schreef:Yamaha rd50m schreef:stuurt die rem anders is gewoon op, want volgens mij zijde al wel efkes aant klote
mvg Nick
dan zou da wel moeten lukken, stuurt eventueel dieje oude ook mee dan als ge dieje nog hebt
De oude rempomp?
-
- 5000km gereden
Arnoute schreef:en als je nu even je oude wielen monteert, gewoon voor de rit?
Gaat niet, mn handvat langs de linkerkant heb ik volledig kapot gemaakt, tis te zeggen kheb de bouten er moeten uitboren, maar schroefdraad ook beschadigd.
En heb ik momenteel niet in reserve...
Sorry eh makker... Tzal voor de volgende zijn...

- NIX
- 10000km gereden
-
- 7500km gereden
the_destroyers schreef:Yamaha rd50m schreef:the_destroyers schreef:Yamaha rd50m schreef:stuurt die rem anders is gewoon op, want volgens mij zijde al wel efkes aant klote
mvg Nick
De oude rempomp?
gewoon alles wat je hebt liggen, dan zorg ik dat je zeker één goede werkende set hebt
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 5000km gereden
-
- 1500km gereden
in principe kan je dit niet controleren (ik zal er ook nooit een kopen, of moet van gerenomeerd persoon zijn)
je kan hoogstens wat slimme vragen stellen waardoor je een indruk krijgt van wat er gedaan is en hoe (en met welke materialen)
voor een motorblok waar niets aan gedaan is daar betaal ik het meest voor, alle boutjes origineel en onbeschadigd, de rest laat ik liggen, of het moet een heel zeldzaam blok zijn voor een redelijke prijs.
je kan hoogstens wat slimme vragen stellen waardoor je een indruk krijgt van wat er gedaan is en hoe (en met welke materialen)
voor een motorblok waar niets aan gedaan is daar betaal ik het meest voor, alle boutjes origineel en onbeschadigd, de rest laat ik liggen, of het moet een heel zeldzaam blok zijn voor een redelijke prijs.
-
- 5000km gereden
koppel schreef:in principe kan je dit niet controleren (ik zal er ook nooit een kopen, of moet van gerenomeerd persoon zijn)
ok, dan stel wat doordachte vragen.
Enige suggesties?

Ja ik wil een nieuwe brommer kopen, en de man zei dat hij gereviseerd was, mss beter effe vragen of hij het gedaan heeft of een garage ofzo...