Jeti schreef:Ik zou de aanschaf van de brommer er niet van af laten hangen wat voor cilinder erop zit, en of het ori of imi is.. Je kunt beter kijken naar de kwaliteit van andere onderdelen, of ergens speling op zit, en hoe hij rijdt. En of hij meer bij een dealer heeft laten doen. Alhoewel dat nog niets zegt.. veel dealers zijn ook prutsers of oplichters. Dan zegt een factuur ook weinig.
Je hebt een punt jeti. Ik wil gewoon graag een F5B, omdat die niet te snel is, en lekker rijdt volgens veel mensen dus..
Over die factuur heb je gelijk, maar ik zal het wel merken bij het rijden.
Jeti schreef:Ik zou de aanschaf van de brommer er niet van af laten hangen wat voor cilinder erop zit, en of het ori of imi is.. Je kunt beter kijken naar de kwaliteit van andere onderdelen, of ergens speling op zit, en hoe hij rijdt. En of hij meer bij een dealer heeft laten doen. Alhoewel dat nog niets zegt.. veel dealers zijn ook prutsers of oplichters. Dan zegt een factuur ook weinig.
Je hebt een punt jeti. Ik wil gewoon graag een F5B, omdat die niet te snel is, en lekker rijdt volgens veel mensen dus.. Over die factuur heb je gelijk, maar ik zal het wel merken bij het rijden.
Dan zou ik gewoon zo een cilinder kopen, en niet per se een hele brommer er omheen Is een stuk goedkoper hoor
Jeti schreef:Ik zou de aanschaf van de brommer er niet van af laten hangen wat voor cilinder erop zit, en of het ori of imi is.. Je kunt beter kijken naar de kwaliteit van andere onderdelen, of ergens speling op zit, en hoe hij rijdt. En of hij meer bij een dealer heeft laten doen. Alhoewel dat nog niets zegt.. veel dealers zijn ook prutsers of oplichters. Dan zegt een factuur ook weinig.
Je hebt een punt jeti. Ik wil gewoon graag een F5B, omdat die niet te snel is, en lekker rijdt volgens veel mensen dus.. Over die factuur heb je gelijk, maar ik zal het wel merken bij het rijden.
Dan zou ik gewoon zo een cilinder kopen, en niet per se een hele brommer er omheen Is een stuk goedkoper hoor
:lol:
Ja, mar is een opknapper, uiterlijk dan, daar ben ik namelijk naar op zoek.
Vind het zo een leuke hobby, en welke hobby kost geen geld he!
the_destroyers schreef:wat wordt er gebruikt als versnellingsbakolie?? 10w40 toch?
ginofs1 schreef:even dit nog; er moet olie in wat geschikt is voor een natte koppeling en niet anders. gebruik je toch motor olie of zo iets , dan zal je koppeling op zeker gaan slippen. je zal de eerste niet zijn.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, had ik net gelezen gino, daarom vroeg ik het me af... (in mn ma haar wagen moet er volgens de garage 5w30 volsynthetisch...)
Is 10w30 dan iets dikker dan 10w40?
Laatst gewijzigd door the_destroyers op 06 mar 2011, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.