welke voorremkabels zijn het strakst?
bij almere verkopen ze een imi A-kwalitiet, orrigineel, of gewoon imi.
de laatst valt sowieso af, maar is er nog verschil tussen A-kwaliteit en orrigineel?
heb geen zin in zo'n sop kabel die er nu ook op zit
edit:
ik denk dat ik de teflon bij sjon koop , iemand daar ervaring mee kwa sterkte?
Twowheeler schreef:welke voorremkabels zijn het strakst? bij almere verkopen ze een imi A-kwalitiet, orrigineel, of gewoon imi. de laatst valt sowieso af, maar is er nog verschil tussen A-kwaliteit en orrigineel? heb geen zin in zo'n sop kabel die er nu ook op zit
edit: ik denk dat ik de teflon bij sjon koop , iemand daar ervaring mee kwa sterkte?
Twowheeler schreef:welke voorremkabels zijn het strakst? bij almere verkopen ze een imi A-kwalitiet, orrigineel, of gewoon imi. de laatst valt sowieso af, maar is er nog verschil tussen A-kwaliteit en orrigineel? heb geen zin in zo'n sop kabel die er nu ook op zit
edit: ik denk dat ik de teflon bij sjon koop , iemand daar ervaring mee kwa sterkte?
Ik heb op 2 brommers de teflon voorremkabels en koppelingskabels van Sjon
ben daar erg tevreden over
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Ik heb op 2 brommers de teflon voorremkabels en koppelingskabels van Sjon ben daar erg tevreden over
oke, als ze maar strak zijn. kan mijn huidige kabel gewoon helemaal tot aan het handvat trekken. valt ook niet af te stellen verder.
dan vind ik ze ook niet echt duur
Dat de pistonpen heel makkelijk er in gaat.
Als ik de pen erin doe zonder clipjes en dan de zuiger op zijn kant hou valt de pen er gewoon uit zo los zit het.
Bij mijn ori Yamaha zuiger gaat dit niet zo makkelijk.
marco schreef:Dat de pistonpen heel makkelijk er in gaat. Als ik de pen erin doe zonder clipjes en dan de zuiger op zijn kant hou valt de pen er gewoon uit zo los zit het.
Bij mijn ori Yamaha zuiger gaat dit niet zo makkelijk.
Pas anders een andere pistonpen, misschien dat het beter past!