The Big small question topic, partnumber 6

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Arnoute schreef:hoeveel wordt er gemiddeld betaald om een complete brommer te laten plamuren en spuiten?

Wat wil je plamuren dan??
En wat voor verf? Inktlak of ??
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot

Bericht door ginofs1 »

Jeti schreef:
Arnoute schreef:hoeveel wordt er gemiddeld betaald om een complete brommer te laten plamuren en spuiten?

Wat wil je plamuren dan??
En wat voor verf? Inktlak of ??

komplete brom + - 1000 euro
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Arnoute

Bericht door Arnoute »

kader en tank uitplamuren en gewone carroserie lak
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Camiel schreef:Kan een oud type voorvork met een nieuw type voorwiel erin? Dus dat je gewoon de poot met uitsteeksel links doet??
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Arnoute schreef:kader en tank uitplamuren en gewone carroserie lak

Gewoon zelf doen.
Kijk eerst even in de FAQ.
Arnoute

Bericht door Arnoute »

NIX schreef:
Arnoute schreef:kader en tank uitplamuren en gewone carroserie lak

Gewoon zelf doen.

niet voor de Gitane, de RV ga ik wel zelf doen, maar de Gitane is me iets te veel waard ;)
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

Camiel schreef:
Camiel schreef:Kan een oud type voorvork met een nieuw type voorwiel erin? Dus dat je gewoon de poot met uitsteeksel links doet??

Ja, dat kan
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Oke :)
Thnx :)
Wimmel O
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Wimmel O »

Stel mijn kentekenplaat is gescheurd, kan ik hem dan gewoon inleveren voor een nieuwe?
Ik heb mijn brommer gekocht zonder plaat maar met papieren dus toen ik de 1e plaat aanvroeg kwam er al een 1 op. Vervolgens heeft iemand hem nog een keer gejat waardoor ik nu een plaat met een 2 heb. Deze plaat is nu behoorlijk gescheurd en als ik hem nog een keer als verloren/gejat opgeef moet ik mijn brommer volgens mij opnieuw laten keuren.

gr. Willem
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Wimmel O schreef:Stel mijn kentekenplaat is gescheurd, kan ik hem dan gewoon inleveren voor een nieuwe?
Ik heb mijn brommer gekocht zonder plaat maar met papieren dus toen ik de 1e plaat aanvroeg kwam er al een 1 op. Vervolgens heeft iemand hem nog een keer gejat waardoor ik nu een plaat met een 2 heb. Deze plaat is nu behoorlijk gescheurd en als ik hem nog een keer als verloren/gejat opgeef moet ik mijn brommer volgens mij opnieuw laten keuren.

gr. Willem

"vroegah" was het zo dat je nieuwe papieren moest aanvragen als je het 1-tje kreeg. Nu is dat niet meer.
En ik heb nooit gehoord dat je hem opnieuw moet laten kuren na 2 keer je plaat te verliezen.

Van de rdw site:
Vermissing of diefstal van kentekenplaten
Bij vermissing van één of twee kentekenplaten hoeft u geen vervangend kentekenbewijs meer aan te vragen. U kunt dan bij een door de RDW erkende kentekenplaatfabrikant nieuwe kentekenplaten aanschaffen. Hierbij moet u (of iemand namens u) het originele Voertuigbewijs (deel 1A) en een geldig legitimatiebewijs laten zien.
Als er op het voertuig twee kentekenplaten zitten, dan worden er ook twee nieuwe kentekenplaten verstrekt, ook al is er maar één kentekenplaat vermist.
De kentekenplaatfabrikant perst de kentekenplaten met een verhoogde duplicaatcode. Ook registreert de kentekenplaatfabrikant dat hij nieuwe kentekenplaten afgeeft omdat de oude zijn vermist.
Bij verlies of diefstal van uw kentekenplaat adviseert de RDW u altijd aangifte te doen bij de politie.

Gewoon nieuwe plaat bestellen dus.
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

jet je hebt pm........
stijn123321
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door stijn123321 »

hallo,

ik heb net mijn condensator vervangen, maar nu vonkt hij bij veel gas geven, nog wel aardig wat tussen de punten, veel kleine vonkjes zeg maar. Het is een imitatie condensator.

zijn die vonkjes bij veel gas geven erg? want ik weet namelijk niet of mijn hij nou slecht loopt door dat, of toch door de carburateur, want de bougie slaat zwart met een 120 sproeier op 16mm, en hij trekt alleen op met half gas( vol gas stottert die als en gek), en ik zou juist verwachten dat ie sproeier haast te klein is.

dus kan ik dan het beste even die condensator vervangen door een extra die ik heb meebesteld?

groet Stijn.
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Die imi dingen zijn soms in de verpakking al stuk.
Yamaha Sheriff 1981
stijn123321
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door stijn123321 »

marco schreef:Die imi dingen zijn soms in de verpakking al stuk.

tja, denk dus dat deze ook al kapot is, dus kga zo maar even die andere erin doen en kijken of die et dan wel goed doet...
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

stijn123321 schreef:
marco schreef:Die imi dingen zijn soms in de verpakking al stuk.

tja, denk dus dat deze ook al kapot is, dus kga zo maar even die andere erin doen en kijken of die et dan wel goed doet...

Beter een orri aanschaffen!
Gesloten