Ik hoop het ook ! Zou me heel wat moeite besparen En ik weet nu zeker dat het blok dat er onder hangt helemaal prima is, nieuwe krukas en lagers enz.
Ik krijg gewoon het geld dat het zou kosten, of het wordt direct overgemaakt aan leertouwer, zodat zij het kunnen reparen, tenzij ik zeg dat ik het zelf doe dan komt het op mijn rekening. Hoe ik het wil moet ik bespreken met leertouwer
je moet er gewoon voor zorgen dat ie total loss word verklaard... dan zorgen dat je rond de 800 voor je brommer krijgt...(ja meneer van de verzekering, koopt u voor dat bedrag voor mij een goeie fs1, dan wens ik u succes. dat soort dingen als ze te weinig geven) dan hou je gewoon je brommer, zorg je, voor ik denk rond de 100 dat hij weer lekker rijd...(nieuwe schokdemper immi zadeltje enz.). en dan koop je voor de rest onderdelen of een andere brommer erbij
Ah klote martijn ik zou het geld naar jou laten overmaken, en dan rustig aan zelf onderdelen kopen. Dus meer gewoon een schaderapport door leertouwer laten maken, van originele onderdelen. En dan zelf onderdelen kopen bij jmpb ofzo
Zo meteen naar leertouwer ! Ben net terug van lowlands, was te bot !
Maar goed, er komt een expert van de tegenpartij (op verzoek van de verzekeringsmaatschappij). Morgen wordt de expertise opgemaakt, en ik moet m vandaag weg brengen !
Martijn schreef:Zo meteen naar leertouwer ! Ben net terug van lowlands, was te bot !
Maar goed, er komt een expert van de tegenpartij (op verzoek van de verzekeringsmaatschappij). Morgen wordt de expertise opgemaakt, en ik moet m vandaag weg brengen !
Huh?! Een onpartijdige expert zou toch veel beter zijn?
Uhm hij bedoeld dat hij door zijn judo zijn valtechniek eindelijk eens in het echt heeft kunnen uitoefenen, niet dat hij de veroorzaker in elkaar heeft geslagen xD