Aangereden !

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Martijn

Bericht door Martijn »

Ik hoop het ook ! Zou me heel wat moeite besparen :D En ik weet nu zeker dat het blok dat er onder hangt helemaal prima is, nieuwe krukas en lagers enz.

Ik krijg gewoon het geld dat het zou kosten, of het wordt direct overgemaakt aan leertouwer, zodat zij het kunnen reparen, tenzij ik zeg dat ik het zelf doe dan komt het op mijn rekening. Hoe ik het wil moet ik bespreken met leertouwer :D

Stiekem verdien ik er aan denk ik !

Aangezien ik de brommert gekocht heb voor 475 (A)
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

je moet er gewoon voor zorgen dat ie total loss word verklaard... dan zorgen dat je rond de 800 voor je brommer krijgt...(ja meneer van de verzekering, koopt u voor dat bedrag voor mij een goeie fs1, dan wens ik u succes. dat soort dingen als ze te weinig geven) dan hou je gewoon je brommer, zorg je, voor ik denk rond de 100 dat hij weer lekker rijd...(nieuwe schokdemper immi zadeltje enz.). en dan koop je voor de rest onderdelen of een andere brommer erbij :mrgreen:
Thomash
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Thomash »

Die tank is nog wel te reden, jammer dat de lak eraf is want dan moet hij overnieuw gespoten worden. Maar niet weggooien zou ik zegen
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Ah klote martijn :( ik zou het geld naar jou laten overmaken, en dan rustig aan zelf onderdelen kopen. Dus meer gewoon een schaderapport door leertouwer laten maken, van originele onderdelen. En dan zelf onderdelen kopen bij jmpb ofzo :P
Thomash
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Thomash »

En zorgen dat ze dit niet lezen :P
jonnotje
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door jonnotje »

ook wel goed opgemert ja, want als ze dit lezen kun het het wel vergeten :shock: denk ik
Martijn

Bericht door Martijn »

Zo meteen naar leertouwer ! Ben net terug van lowlands, was te bot !

Maar goed, er komt een expert van de tegenpartij (op verzoek van de verzekeringsmaatschappij). Morgen wordt de expertise opgemaakt, en ik moet m vandaag weg brengen !
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

succes! :D
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

Martijn schreef:Zo meteen naar leertouwer ! Ben net terug van lowlands, was te bot !

Maar goed, er komt een expert van de tegenpartij (op verzoek van de verzekeringsmaatschappij). Morgen wordt de expertise opgemaakt, en ik moet m vandaag weg brengen !

Huh?! Een onpartijdige expert zou toch veel beter zijn?
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Idd, dat lijkt me niet echt slim..
Martijn

Bericht door Martijn »

Leertouwer maakt ook een expertise op ! En ik krijg dat rapport ook te zien, is het niet naar mijn wensen dan komt er mooi nog 1 !
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

zoiezo kan je met een oud brommertje wel bij zo'n gast slijmen... :wink:
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

Gadverdamme!!! Nu lees ik dit pas allemaal!

Dikke sh*t gewoon.

Er is zoveel werk aan een fs1 voor op te maken naar je goesting en dan rijd er zo'n dreumes aan je in. Pffff.

Ik heb geen judo gevolgd maar wel straatvechten en dat zou ik ook gebruiken ook. Ik zou me niet in kunnen houden op zo'n situatie.

Pisnijdig wordt ik daarvan. Ik ben nu pisnijdig in jouw plaats.

Ba ba! vieze vuile :evil: !?.*&@,!!!? :evil: gadver!!!??^^^ :evil: ùù$^)-:;,= :evil:

sorry, moest er effen uit.

Veel geluk kerel! Als je niet je zin krijgt van die verzekering dan bel je maar even. Dat gaat ze dan nog meer kosten hoor.

Ba!
occ1s
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door occ1s »

Uhm hij bedoeld dat hij door zijn judo zijn valtechniek eindelijk eens in het echt heeft kunnen uitoefenen, niet dat hij de veroorzaker in elkaar heeft geslagen xD
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

nee je moet wel goed lezen jerrow :wink:
Plaats reactie