Als je veel kabels bij elkaar hebt dan kan het ampérage veel lager liggen voordat er iets doorfikt.
Het lijkt me trouwens in ieder geval stug dat er 10 Ampére door je kabelboom loopt
@ harmen: ik kan het zo niet zien. Je zou denk ik moeten mailen om te vragen of er een gaatje in zit voor de spie die de schijf vastheeft zegmaar...
Heey, als me brommer koud is en ik start hem dan slaat ie egt op hol en begint ie als een gek te draaien, na 5 seconden ofzo wordt ie weer rustig. Ik snap nog steeds niet hoe dit komt, de choke is niet ingedrukt
een yamaha is een japanner die moeten altijd even warm worden... dat gebeurt door iets meer toeren te maken....
maar als jouw brommer echt op hol slaat lijkt het er bij mij op dat hij iets te weinig brandstof krijft als je hem aan zet.... dan gaat je cilinder ook erg veel toeren maken..
Stotteren doet een fs1 praktisch altijd als hij koud is. Dat doet de mijne ook. Dat betekend zowiezo dat je al met een koude motor loopt te gassen dat is echt funest voor een fs1.
Ik zou doorsparen voor een echte mikuni, replica is tijdelijk en kost net zoveel als een goede 2e hands mikuni.