Wat verder nog te doen?
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
Wat verder nog te doen?
Heb inmiddels een AJ Huigen cilinder met een op maat Gino kopje gezet.
Waarvoor dank Marc!!
Snelle schijf geplaats, 16 mm carb met 190 sproeier kort.
TWV van 13-39
60 in zijn 4 en ( afhankelijk van wind mee of tegen een top van 70-75 ) in zijn 5
Nu een 14 voor gezet. gaat naar de 70 in de 4 en wind mee 80.
Wind tegen (windje 3) niet verder dan 60 (dus terugvallen )
WAt zou ik kunnen doen om lekker 85 te kunnen rijden?
Waarvoor dank Marc!!
Snelle schijf geplaats, 16 mm carb met 190 sproeier kort.
TWV van 13-39
60 in zijn 4 en ( afhankelijk van wind mee of tegen een top van 70-75 ) in zijn 5
Nu een 14 voor gezet. gaat naar de 70 in de 4 en wind mee 80.
Wind tegen (windje 3) niet verder dan 60 (dus terugvallen )
WAt zou ik kunnen doen om lekker 85 te kunnen rijden?
1978 chroom 60 cc
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1145
- Lid geworden op: 18 jan 2007, 23:03
- Locatie: Hoepertingen België
NIX schreef:Ik zou de boel eerst eens rustig een beetje inrijden.
Ik wou net hetzelfde zeggen

Mijn schoonbroer rijdt met dezelfde cilinder - membraam inlaat 76er - geen opmaat kopje en tandwielverhouding 15/44 - 16 mm carbu met sproeier 170 kort een topsnelheid van 90 km/h
Dus Johan eerst ff rustig paar honderd km inrijden en dan pas blazen!
Meng eerst op 4% en na 500 km zou ik op 2% gaan rijden

Greeetzz, The Godfather

-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Een allu cilinder heeft minder wrijving en word bij het inrijden minder heet .
Alles moet natuurlijk inlopen, en de zuiger moet uit harden, en de veertjes moeten lekker gaan zitten.
Als je een ajh netjes warm laat worden kan je er al aardig mee scheuren.
Wel goed naar de slot speling kijken voor je hem er in prakt.
Dus deze cilinder heeft bij laars meer kans van over leven.
Deze cilinder samen met een 5 bak en 1 homoet moet makkelijk de 90 halen.
Ik heb zelf alleen nog nooit met een hoge uitlaat gereden
Alles moet natuurlijk inlopen, en de zuiger moet uit harden, en de veertjes moeten lekker gaan zitten.
Als je een ajh netjes warm laat worden kan je er al aardig mee scheuren.
Wel goed naar de slot speling kijken voor je hem er in prakt.
Dus deze cilinder heeft bij laars meer kans van over leven.
Deze cilinder samen met een 5 bak en 1 homoet moet makkelijk de 90 halen.
Ik heb zelf alleen nog nooit met een hoge uitlaat gereden
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Dat neem ik van je aan 

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer: