Cmon schreef:Ik heb een 60cc cillinder, 16mm carb, snelle uitlaat met demper eruit en ik ga 70 top.. En als ik dit forum zo zie gaan jullie sneller bijv. zelfs met 50cc! Komt dat door die tandverhouding ofzo? En ik weet ook niet wat ik momenteel erop heb en hoe zie je dat gewoon tellen?
Snelle uitlaat met demper eruit kan ook het probleem zijn. Dan heb je geen tegendruk meer. Een tweetakt moet tegendruk hebben.
die demper maakt bij die snelle uitlaten geen verschil, tenminste bij mij toe niet...(al had ik alleen de demper wol verwijderd, dat buisje laten zitten dus)
maakt bij mij ook niet veel uit. . die snelle uitlaten doen in principe niet zo veel. ze gaan gewoon wat sneller door de dikkere bocht. er zit geen expansie werking in of zo
Axel schreef:Hoe ontkool k me uitlaat goed? Waar moet ik de benzine erin doen, gwoon demper eruit wat benzine erin en de fik erin?
Wil ik nu ook wel 'ns graag weten. Hebben we laatst bij een kameraad z'n uitlaat gedaan; maar we hadden de indruk dat de vlam vooraan bleef en er niet diep inging.
Zijn er geen andere methodes?
Gewoon de hens er in en goed opstoken (evtueel ook van buiten)
Maar eigenlijk is een nieuwe kopen beter (weet even niet hoe het met de fs1 uitlaatjes zit maar volgens mij zijn "snelle" pijpjes die orgineel ogen wijd verkrijgbaar voor een euro of 30? Waar neem je de moeite voor he?