wat ik ook nog bedacht: misschien is je contactslot rot... dan gaat hij ook knipperen.(kan je oplossen met wat contactspray in je slot spuiten, wd40 werkt ook, maar iets minder goed)
Electrisch schema 2RU
-
jeroenvans
- 1500km gereden

nou je moet gewoon de kabelboom erin leggen(is wel gepruts, en dan de stekkertjes aansluiten... uur is denk ik optimistisch, maar hangt ook van jou skills af
.
wat ik ook nog bedacht: misschien is je contactslot rot... dan gaat hij ook knipperen.(kan je oplossen met wat contactspray in je slot spuiten, wd40 werkt ook, maar iets minder goed)
-
Aristonos
-
jeroenvans
- 1500km gereden

-
Aristonos
-
jeroenvans
- 1500km gereden

-
jeroenvans
- 1500km gereden

-
Aristonos
de vorige eigenaar had de blauwe draad naar de groot/kleinlicht schakelaar aangesloten op de tellerverlichting.Ik heb die draad nu aangesloten op de blauwe draad op het contactslot.Dus werkt de koplamp nu op de motor.maar nu dit weer...als ik het contactslot in stand drie draai werken de richtingaanwijzers niet en gaat de neutraalstandlamp in de teller uit.Moeten de richtingaanwijzers en claxon ook werken op de motor ?