euh "afslaan"
lijkt me niet direct een fijntechnische oplossing,
je bent de vorm van het eindstuk kwijt zo, kan je evengoed de hele zaak erafzwieren
nee, wat ik wil zeggen is een "breatherhole" iets wat ze vroeger ook deden bij de eerste expansiepijpen om de tegendruk van de pijp te regelen
je hebt je uitlaatflens, die op een gegeven moment begint breder te worden (doorgaans na de eerste las) wel, een cm of drie verder dan die las, boor je aan de onderzijde van de pijp een gaatje van 1 à 1.5mm,
dat hoor je amper, maar zorgt ervoor dat de tegendruk van de uitlaat vermindert. doe een testrit, normaal gezien (als er in de carb geen rondellen etc zitten) gaat ie dan al meer zin hebben.. je kan proberen met nog een gaatje bij te boren en kijken of het nog wil beteren..
let wel dat je de gaatjes ongeveer op dezelfde afstand in de lengte boort, steek je ze achtereen, dan wint steeds één van beiden en helpt het niet..
-->truukjes voor cirquit only hé!?
