zit ik met een aantal vragen.
vraag 1 het balhoofd.
het balhoofd van de tzr is lang genoeg voor het frame van de fs1 probleem is echter dat de schroefdraad van de kroonmoer
verdwijnt in het frame nu dacht ik aan bij tappen maar dat is niet mogelijk omdat het bovenste deel een kleinere diameter heeft.
het gaat ongeveer over een centimeter nu dacht ik als ik de buis van het tzr balhoofd een centimeter zou kunnen verlengen dan
zou het moeten passen lijkt mij.
vraag 2: de achterbrug.
het simpelste zou zijn de tzr brug achter de mono schok bevestiging af te slijpen en dan de bevestiging van een fs1 brug er aan te lassen zodat
de brug dan zonder probleem in het fs1 frame past de lengte is dan gelijk aan die van een fs1 brug.
er moeten dan wel ogen voor de schokdempers op die brug gelast worden.
een ander dingetje is de achterband van de tzr dit is een 130-17 erg breed dus dit gaat niet in een standaard fs1 spatbord passen.
maar dit kan ik oplossen door er een 100-17 op te leggen die licht er voor ook op dan past het net deze breedte komt ongeveer
overeen met een 3.25/3.50-17 band.
een 3.00-17 zou mischien ook wel kunnen maar dan krijg je door de breedte van de velg een beetje duitse tunning met een getrokken band
lijkt me niet mooi

een raar vraagje is een sheriff achterspatbord breder dan een fs1 spatbord?