parma of athena cilinder
parma of athena cilinder
Rij op een fs1 sheriff en weeg 95 kg. Welke cilinder kan er nu het best op,een 60cc athena cilinder (aluminium) of een 70cc parmakit.
Bedenk wel dat een sheriff wel wat zwaarder is dan een gewone fs1 en je zit meer rechtop. Wil toch wel 80 km/uur halen (lukt niet met een gewone 60cc)
alvast bedankt Fred
Bedenk wel dat een sheriff wel wat zwaarder is dan een gewone fs1 en je zit meer rechtop. Wil toch wel 80 km/uur halen (lukt niet met een gewone 60cc)
alvast bedankt Fred
-
- 2000km gereden
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden
-
- 500km gereden
Ik verwacht binnen een paar dagen wat over mijn bevindingen met de Parmikit te kunnen melden. Met een 60cc F5B haal je niet zomaar 80. Alles wat je daarvan nu nog kan kopen is zowat imi en daarvan zijn de spoelpoorten vaak erg klein en ook nog vaak allesbehalve goed afgewerkt. Kun je aan een ori F5B komen dan moet je dat zeker doen. ik wil hiermee niet zeggen dat elke imi F5B slecht is, maar dat je wel goed moet kijken wat je koopt.
Wiebo
Wiebo
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
wiebo schreef:Ik verwacht binnen een paar dagen wat over mijn bevindingen met de Parmikit te kunnen melden. Met een 60cc F5B haal je niet zomaar 80. Alles wat je daarvan nu nog kan kopen is zowat imi en daarvan zijn de spoelpoorten vaak erg klein en ook nog vaak allesbehalve goed afgewerkt. Kun je aan een ori F5B komen dan moet je dat zeker doen. ik wil hiermee niet zeggen dat elke imi F5B slecht is, maar dat je wel goed moet kijken wat je koopt.
Wiebo
ik ken iemand met een 60cc f5b immi

-
- 500km gereden
edje schreef:wiebo schreef:Ik verwacht binnen een paar dagen wat over mijn bevindingen met de Parmikit te kunnen melden. Met een 60cc F5B haal je niet zomaar 80. Alles wat je daarvan nu nog kan kopen is zowat imi en daarvan zijn de spoelpoorten vaak erg klein en ook nog vaak allesbehalve goed afgewerkt. Kun je aan een ori F5B komen dan moet je dat zeker doen. ik wil hiermee niet zeggen dat elke imi F5B slecht is, maar dat je wel goed moet kijken wat je koopt.
Wiebo
ik ken iemand met een 60cc f5b immien dat ding loopt serieus 70-75 met een 10mm carb. wel met wind mee maargoed. verder gewoon een licht gevlakt kopje, en snelle immi pijp. met 14-44 tandwielen. lijkt me dat je met ene fatsoenlijke hd kop en 16mm gasfabriek de 80 moet kunnen halen
Ja , zoals gezegd, als het een goede imi is kan dat. De ene is de andere niet.
- Tombo
- 17500km gereden
- Triforce
- 2500km gereden
edje schreef:wiebo schreef:Ik verwacht binnen een paar dagen wat over mijn bevindingen met de Parmikit te kunnen melden. Met een 60cc F5B haal je niet zomaar 80. Alles wat je daarvan nu nog kan kopen is zowat imi en daarvan zijn de spoelpoorten vaak erg klein en ook nog vaak allesbehalve goed afgewerkt. Kun je aan een ori F5B komen dan moet je dat zeker doen. ik wil hiermee niet zeggen dat elke imi F5B slecht is, maar dat je wel goed moet kijken wat je koopt.
Wiebo
ik ken iemand met een 60cc f5b immien dat ding loopt serieus 70-75 met een 10mm carb. wel met wind mee maargoed. verder gewoon een licht gevlakt kopje, en snelle immi pijp. met 14-44 tandwielen. lijkt me dat je met ene fatsoenlijke hd kop en 16mm gasfabriek de 80 moet kunnen halen
ik heb met die van mij op mijn schijf blok 85 mee gehaald met 14/44 ik heb hem nu weer op mijn membraamblok gezet voor de meeting ik heb de top nog niet gedaan maar dat komt nog wel