kleuren street

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door GoM!cky »

Hahahaha zalig 8)

ik kom wel eens naar Geel afgezakt volgende zondag ... :D
Niet met de Fizz wel met auto, hoop er enkele forumleden te zien misschien wie weet :wink:

Koen ik denk dat jouw 1J5 ooit nog de mijne is geweest...denk hè ...
Ist een grijze die van Geo komt en die Geo bij Jerrow gekocht heeft en Jerrow van mij?

Mooie collectie tot nu toe ja, ga zo verder zou ik zeggen ;-)

Cheeerssss :wink:
geo

Bericht door geo »

GoM!cky schreef:Hahahaha zalig 8)

Niet met de Fizz wel met auto, hoop er enkele forumleden te zien misschien wie weet :wink:

Ist een grijze die van Geo komt en die Geo bij Jerrow gekocht heeft en Jerrow van mij?

Hela,hola, die grijze is nog steeds van mij, maar staat wel bij hem (moet nog wat aan gewerkt worden) zijne 1j5 is een gele :!:
grt
Geo
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door GoM!cky »

geo schreef:

Hela,hola, die grijze is nog steeds van mij, maar staat wel bij hem (moet nog wat aan gewerkt worden) zijne 1j5 is een gele :!:
grt
Geo

Ola mijn oprechte excuses Geo :D ik was even de kluts kwijt en dacht dat je die misschien ook verkocht had :wink:
Hou die maar goed bij, dan kan ik hem nog eens bewonderen na lange tijd ... 8)
Ben benieuwd hoe hij er al uitziet eigenlijk want die was nog mooi origineel hè :wink:

Cheeeerrrss :wink:
geo

Bericht door geo »

GoM!cky schreef:
geo schreef:

grt
Geo

Ola mijn oprechte excuses Geo :D ik was even de kluts kwijt en dacht dat je die misschien ook verkocht had :wink:
Hou die maar goed bij, dan kan ik hem nog eens bewonderen na lange tijd ... 8)
Ben benieuwd hoe hij er al uitziet eigenlijk want die was nog mooi origineel hè :wink:

Cheeeerrrss :wink:

is nog niet veel verder geraakt dan deze foto, Deens stuur, paint en nieuwe kabelboom liggen al een tijdje te wachten.
Er komt steeds iets anders tussen, maar we zoeken hem deze zomer wel rijklaar te krijgen.
Afbeelding
Wat is er al gebeurt,
Motordeksels opgespoten, cilinder en cilinderkop gespoten, Frame gespoten, achterbrug gespoten, nieuwe velgen, nieuwe spaken, nieuwe banden, blokbeugels gespoten, voorwiellagering vernieuwd, trommels gespoten, voorvork is uit elkaar geweest en poten gespoten, nieuwe spatborden, nieuwe schokbrekers, nieuwe pinkers, nieuwe ketting en kettingwielen, nieuwe ori uitlaat, nieuw zadel. Aan de electriciteit moet nog gewerkt worden (teveel luchterklemmen), koppeling moet nog bekeken worden. En dan zal er beslist worden of de motor ook nog een revisie krijgt. De kleur gaan we hetzelfde houden en een setje tank-cure staat klaar om de tank vanbinnen onder handen te nemen.
Maar veel zal natuurlijk afhangen wat de Messie er nog tussenin schuift.
Laatst gewijzigd door geo op 16 jun 2008, 18:11, 4 keer totaal gewijzigd.
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

als jullie test piloten zoeken, laat maar wete :wink:
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
geo

Bericht door geo »

Yamaha rd50m schreef:als jullie test piloten zoeken, laat maar wete :wink:

Bedankt voor het aanbod, maar dat doen we zelf veels te graag :lol: :lol:
geo

Bericht door geo »

Hoe laat zoek je te komen :?: Kunnen misschien afspreken kunnen we samen naar Geel verderrijden, ik heb maar één probleem, in kan pas na de middag. De Messie is ook van plan om te gaan kijken, als je van plan bent om in de voormiddag te gaan kan je eventueel met hem kontact opnemen.
grt
Geo
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

gaan jullie met de auto geo?

ik ga normaal wel naar ginder met de rd denk ik
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
geo

Bericht door geo »

Yamaha rd50m schreef:gaan jullie met de auto geo?

ik ga normaal wel naar ginder met de rd denk ik

ik denk't, de Messie denkt altijd dat em k'weet nie wa gaat vinden op de beurzen (wat tot nu toe zowel in Belgie als in Nederland al dik tegengevallen is, zeker wat betreft fs1 onderdelen).
grt
Geo
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

mja, dnek niet dat je daar heel veel brommer onderdelen gaat vbinden, maar je kan altijd geluk hebbe natuurlijk!
geo

Bericht door geo »

Yamaha rd50m schreef:mja, dnek niet dat je daar heel veel brommer onderdelen gaat vbinden, maar je kan altijd geluk hebbe natuurlijk!

Ik zal nog wel iets laten weten, wanneer we gaan, en of ik meekan, of wanneer de Messie gaat.
btw Weinig volk op't forum, de Hollanders moeten toch niet spelen zeker :lol: :lol: :lol: :lol:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

sgoe, ik denk dak rond de middag gaan ofzo, maar is nog nie zeker.

mja, eerst allemaal zegge da ze nie voor voetbal zijn maar als de hollanders spele is iedereen weg, toeval? :P
Jelle

Bericht door Jelle »

:lol:
geo

Bericht door geo »

Yamaha rd50m schreef:sgoe, ik denk dak rond de middag gaan ofzo, maar is nog nie zeker.

mja, eerst allemaal zegge da ze nie voor voetbal zijn maar als de hollanders spele is iedereen weg, toeval? :P

Bingo, hetzelfde verhaal met Almere, altijd maar katten en toch besteld bijna iedereen er stukken (sorry onderdelen).
geo

Bericht door geo »

Yamaha rd50m schreef:sgoe, ik denk dak rond de middag gaan ofzo, maar is nog nie zeker.

2de helft is begonnen, we zijn weer met zijn 2t'jes
Plaats reactie