GoM!cky schreef:geo schreef:GoM!cky schreef:Hahahaha zalig
ik kom wel eens naar Geel afgezakt volgende zondag ...
Niet met de Fizz wel met auto, hoop er enkele forumleden te zien misschien wie weet
Koen ik denk dat jouw 1J5 ooit nog de mijne is geweest...denk hè ...
Ist een grijze die van Geo komt en die Geo bij Jerrow gekocht heeft en Jerrow van mij?
Mooie collectie tot nu toe ja, ga zo verder zou ik zeggen

Cheeerssss

Hela,hola, die grijze is nog steeds van mij, maar staat wel bij hem (moet nog wat aan gewerkt worden) zijne 1j5 is een gele
grt
Geo
Ola mijn oprechte excuses Geo

ik was even de kluts kwijt en dacht dat je die misschien ook verkocht had
Hou die maar goed bij, dan kan ik hem nog eens bewonderen na lange tijd ...
Ben benieuwd hoe hij er al uitziet eigenlijk want die was nog mooi origineel hè
Cheeeerrrss

is nog niet veel verder geraakt dan deze foto, Deens stuur, paint en nieuwe kabelboom liggen al een tijdje te wachten.
Er komt steeds iets anders tussen, maar we zoeken hem deze zomer wel rijklaar te krijgen.
Wat is er al gebeurt,
Motordeksels opgespoten, cilinder en cilinderkop gespoten, Frame gespoten, achterbrug gespoten, nieuwe velgen, nieuwe spaken, nieuwe banden, blokbeugels gespoten, voorwiellagering vernieuwd, trommels gespoten, voorvork is uit elkaar geweest en poten gespoten, nieuwe spatborden, nieuwe schokbrekers, nieuwe pinkers, nieuwe ketting en kettingwielen, nieuwe ori uitlaat, nieuw zadel. Aan de electriciteit moet nog gewerkt worden (teveel luchterklemmen), koppeling moet nog bekeken worden. En dan zal er beslist worden of de motor ook nog een revisie krijgt. De kleur gaan we hetzelfde houden en een setje tank-cure staat klaar om de tank vanbinnen onder handen te nemen.
Maar veel zal natuurlijk afhangen wat de Messie er nog tussenin schuift.