R&zo schreef:er is vast wel eens een topic over geweest maar wat is volgens jullie de beste 2takt mengsmering? Castrol, Yamalube? en nog opmerkelijke verschillen tussen synthetisch of semi-sythetisch? of op Ester basis
Bij een fs1 waarvan de oliepomp is afgesloten gebruik ik MX5.
Bij autolube Castrol TTS.
Bij gebruik van MX5 moet je er echter zorg voor dragen dat je tank proper is. Dit produkt heeft ook een soort reinigend effekt, en als je benzinetank niet echt proper is begint dit alle residus stilaan op te lossen, met gevolg verstopte sproeiers enz....
haha nou, over anderhalf jaar wel op een '08 triumph daytona triple of misschien wel een getjopte 1300cc HD knucklehead hardtail uit 1947 met zo'n zweefzadel. btw yamalube klinkt wel vertrouwd alleen is dit blok ingereden met scootermix van de vorige eigenaar das 1:50 ofzo. kan ik dan nu wel 1:35 gaan rijden?
wat zijn de verschillen tussen oud type pinkers en nieuw type?
en welke horen op mijn 1j6 DX van '77 ? kan ik daar [s]oud[/s] nieuw type pinkers op zetten ?([s]nieuwe[/s] oude zijn uitverkocht bij mobiline)
Frederik schreef:wat zijn de verschillen tussen oud type pinkers en nieuw type? en welke horen op mijn 1j6 DX van '77 ? kan ik daar [s]oud[/s] nieuw type pinkers op zetten ?([s]nieuwe[/s] oude zijn uitverkocht bij mobiline)
de dunne nieuw model pinkers, die je nu nog als imi kan kopen zijn geen kl.te waard. Na een paar kilometer breken de fittingen af. Ik weet niet of de bolle imi beter zijn, maar misschien heeft hier op het forum iemand ervaringen mee.
Ik heb op mijn 2ru het tweede stel al staan van die imi rommel en ik heb om alles te laten functioneren weer een fitting met ducktape moeten vastplakken.
R&zo schreef:weet een van jullie misschien of je hier ook je eigen nummerplaat mag maken? dan zou ik wel het oldtimerblauw met witte letter achterop willen
R&zo schreef:weet een van jullie misschien of je hier ook je eigen nummerplaat mag maken? dan zou ik wel het oldtimerblauw met witte letter achterop willen
Frederik schreef:wat zijn de verschillen tussen oud type pinkers en nieuw type? en welke horen op mijn 1j6 DX van '77 ? kan ik daar [s]oud[/s] nieuw type pinkers op zetten ?([s]nieuwe[/s] oude zijn uitverkocht bij mobiline)
de dunne nieuw model pinkers, die je nu nog als imi kan kopen zijn geen kl.te waard. Na een paar kilometer breken de fittingen af. Ik weet niet of de bolle imi beter zijn, maar misschien heeft hier op het forum iemand ervaringen mee. Ik heb op mijn 2ru het tweede stel al staan van die imi rommel en ik heb om alles te laten functioneren weer een fitting met ducktape moeten vastplakken.
die bolle immi is ook rotzooi bij mij zijn ze beide van het achterspatbord getrild op mijn fs1 komen dus geen knipperlichten meer