Massa koplamp
-
- 1250km gereden
Massa koplamp
Klein vraagje: Mijn voorlicht doet het niet, en ik heb maar eens de zoekfucntie gebruikt, en daar spreken jullie over een massa draad van het lampje naar de koplamp. Ik heb vanaf mijn lampje 3 draadjes lopen maar die zitten niet ergens tegen de koplamp aan. Waar zit dan dat aarde draad?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
je zwarte zou tegen het frame, de negatieve van de batterij en de koplamp moeten zitten.
enige dat er kan gebeuren, is dat je stroom die door de lamp verbruikt wordt, doorheen de kogeltjes van je balhoofd gaat.
doorgaans kleurt het vet dan in de lagerschaal een spoor.
sommige koplampen hebben een gerivetteerd stukje draad, vast aan de massa aan de lamp,
dat durft wel es afroesten of afbreken bij het dichtbeunen van de koplamp en draaien met heel de ring en zo..
om kort te gaan moet het metaal van de lamp aan de zwarte hangen
enige dat er kan gebeuren, is dat je stroom die door de lamp verbruikt wordt, doorheen de kogeltjes van je balhoofd gaat.
doorgaans kleurt het vet dan in de lagerschaal een spoor.
sommige koplampen hebben een gerivetteerd stukje draad, vast aan de massa aan de lamp,
dat durft wel es afroesten of afbreken bij het dichtbeunen van de koplamp en draaien met heel de ring en zo..

om kort te gaan moet het metaal van de lamp aan de zwarte hangen

when men were men, and helmets were for divers
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer: