Het grote kleine vragen topic v3.0
Net gemerkt dat het contactslot weer werkt, achter- en neutraallicht ook heel zwakjes, contactslot heb ik ff uitelkaar gehaalt en weer inelkaar gezet. Eerst werkte hij trouwens andersom (op off stond ie aan en op on stond ie uit) maar nu werkt ie weer normaal (terwijl ik hem precies weer inelkaar zette hoe ik em uitelkaar haalde...). Maargoed, bougie vonkt dus niet. Punten staan wel goed. Condensator?
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Handyman
- 500km gereden
???Axel schreef:Axel schreef:Ja drie verschillende geprobeerd, ik denk dat ik zo maar eens ga kijken of de condensator nog heel is (las dat je dat kon doormeten?). Want daar denk ik aan, hij vonkt trouwens [s]niet[/s] wel tussen de punten.
Condensator dus
Als 'ie op de punten vonkt zou 'ie op de bougie ook moeten vonken volgens mij...

-
- 1500km gereden
niet altijd, dus ik zou idd maar de condensator vervangen, en koope er gelijk 4 ofzo want de helft is stuk in de verpakking, en ze gaan zoiezo niet lang mee...Handyman schreef:???Axel schreef:Axel schreef:Ja drie verschillende geprobeerd, ik denk dat ik zo maar eens ga kijken of de condensator nog heel is (las dat je dat kon doormeten?). Want daar denk ik aan, hij vonkt trouwens [s]niet[/s] wel tussen de punten.
Condensator dus
Als 'ie op de punten vonkt zou 'ie op de bougie ook moeten vonken volgens mij...
- Triforce
- 2500km gereden
jeroenvans schreef:niet altijd, dus ik zou idd maar de condensator vervangen, en koope er gelijk 4 ofzo want de helft is stuk in de verpakking, en ze gaan zoiezo niet lang mee...Handyman schreef:???Axel schreef:Axel schreef:Ja drie verschillende geprobeerd, ik denk dat ik zo maar eens ga kijken of de condensator nog heel is (las dat je dat kon doormeten?). Want daar denk ik aan, hij vonkt trouwens [s]niet[/s] wel tussen de punten.
Condensator dus
met een imi condensator heb ik nu al 2 jaar mee gedaan, ik heb nu een ori condensator die er nu in gaat, want de vonk blijft aan de kleine kant
-
- 1500km gereden