Lukas251 schreef:k*t amerika, ik stem op niemand
sjans damme de jeugd nog hemme!

Lukas251 schreef:haha
al dienen zever voor nen onozelen vent me teveel macht die hij dan nog es misbruikt ook, door onodige oorlogen te voeren. belachelijk
Yamaha rd50m schreef:Lukas251 schreef:haha
al dienen zever voor nen onozelen vent me teveel macht die hij dan nog es misbruikt ook, door onodige oorlogen te voeren. belachelijk
Amerika is binnekort toch failliete, binnekort hemme de chineze veel meer te zegge
Axel schreef:Zal wel lastig worden aangezien veel dingen opgehangen worden aan de Dollar. Als de olieprijs wordt gemeten in euro's en China zijn munt loskoppelt van de Dollar (wat overigens niet snel zal gebeuren) dan zijn we al ergens
Yamaha rd50m schreef:volgens mij is de euro voor Belgie en voor europa zeker geen slechte zet geweest,
als de euro er niet was geweest was de economische situatie van belgie vele zwakker en dan was een politieke crisis zoals het voorbije jaar catastrofaal geweest,
nu was de invloed hiervan uiteindelijk niet zo groot, en dit komt vooral door de euro.
Ook van die grenzen gesloten houden ben ik het niet mee eens, belgie is zelf actief opzoek gegaan naar werkmensen uit het buitenland, eerst in italie, toen spanje en griekenland,
toen marroko en andere landen rond de middelandse zee, die mensen waren echt nodig om de economie op peil te houden want anders kon nooit de economie blijven groeien zoals toen het geval was, ook nu wordt zichtbaar dat bevoorbeeld poolse werknemes voor ind e bouwsector broodnodig zijn omdat in eigen land blijkbaar niet genoeg mensen zijn om deze jobs in te vullen....