ontstekingsprobleem
-
meskens koen
ontstekingsprobleem
Het moet niet altijd hetzelfde zijn, wij hebben problemen met de ontsteking, niet dat hij geen ontsteking geeft maar dat hij altijd vonkt.
zijkontaktschakelaar is volledig verwijderd, en toch geeft hij bij aankicken nog steeds een vonk.
van de ontsteking komen er vier draden een gele een groen (gaan naar het zijkontakt) een blauwe(neutraalschakelaar) en een zwarte (bobine) van zodra we de zwarte aan de bodine aansluiten hebben we vonk(bij aankicken). Ik vermoed dat er ergens een kortsluiting zit tussen de gele en de groene, of moeten we het eerder gaan zoeken in de windingen bij de ontsteking.
zijkontaktschakelaar is volledig verwijderd, en toch geeft hij bij aankicken nog steeds een vonk.
van de ontsteking komen er vier draden een gele een groen (gaan naar het zijkontakt) een blauwe(neutraalschakelaar) en een zwarte (bobine) van zodra we de zwarte aan de bodine aansluiten hebben we vonk(bij aankicken). Ik vermoed dat er ergens een kortsluiting zit tussen de gele en de groene, of moeten we het eerder gaan zoeken in de windingen bij de ontsteking.
-
Martijn
-
edje
-
Niels
- Site Admin

-
meskens koen
-
geo
-
geo
-
reddevil
- 2500km gereden

nou heb ik ook een vraagje..
ik heb al een tijdje problemen met de onsteking..
valt steeds uit en dan vonkt ie niet meer.. even onsteking stellen doet het weer
nu heb ik andere punten erin gedaan
1 kick en lopen
enorm rondje gereden
zet hem thuis uit
uurtje later probeer ik hem aan te krijgen
weer geen vonk!
stellen voor me leven nog steeds niks
alles stekkers nagekeken alles vast
wat kan het wezen
zit totaal geen leven meer in
ik heb al een tijdje problemen met de onsteking..
valt steeds uit en dan vonkt ie niet meer.. even onsteking stellen doet het weer
nu heb ik andere punten erin gedaan
1 kick en lopen
enorm rondje gereden
zet hem thuis uit
uurtje later probeer ik hem aan te krijgen
weer geen vonk!
stellen voor me leven nog steeds niks
alles stekkers nagekeken alles vast
wat kan het wezen
zit totaal geen leven meer in